خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر از تمرین پرتابگر المپیکی؛

سجادی: حدادی نیاز به کوچ دارد/مخالف جذب مربی خوب خارجی نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۱۳

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: احسان حدادی جزو ورزشکارانی است که نشان داده اهمیت انجام کارهای سخت را دارد و می تواند فعل خواستن را با اراده ای بالا صرف کند.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی صبح امروز باحضور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب از تمرینات تیم ملی دو و میدانی بازدید کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص استفاده از مربی خارجی برای تیم ملی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان نهایت همکاری را برای استفاده از مربیان خارجی خواهد داشت اما در رابطه با ملی پوشانی چون احسان حدادی باید دقت عمل بالاتری وجود داشته باشد.

وی در خصوص احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن، اظهار داشت: حدادی که برای ورزش قهرمانی و حرفه ای ما یک افتخار محسوب می شود به رغم اینکه ورزشکار حرفه ای است، نیاز به مربی دارد؛ اما باید به این موضوع توجه داشت که حدادی به واسطه فعالیت با مربیان بزرگ به خوبی با علم تمرینات آشناست و بنابر این  بیشتر نیاز به مربی دارد که در کنار تمرینات فنی به مقوله کوچ تسلط بسیار خوبی داشته باشد فردی که بتواند از نظر روحی و روانی احسان را با توانایی های تکنیکی و تاکتیکی اش هماهنگ کند.

سجادی همچنین تاکید کرد: این صحبت من نفی کننده تلاش برای جذب یک مربی خوب و جهانی که کنار احسان حدادی قرار گیرد نیست.

وی افزود: تمامی ورزشکاران حکم فرزندان من را دارند و من سعی می کنم که در تمرین های آن ها حاضر شوم. اما اگر احساس می شود که به احسان توجه ویژه ای دارم این توجه به خاطر تمرین انفرادی این ورزشکار المپیکی است و من وظیفه خود می دانم گاه گاهی در کنار او قرار بگیرم و در حد توانم به بالا بردن روحیه او کمک کنم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: احسان حدادی جزو ورزشکارانی است که نشان داده اهمیت انجام کارهای سخت را دارد و می تواند فعل خواست را با اراده ای بالا صرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز