خبرگزاری کار ایران

درباره میتف از من نپرسید

نیکخواه‌بهرامی: فردا بازی متفاوتی از پتروشیمی می‌بینید/تیم‌ملی زمان زیادی را از دست داده است

بازیکن پست 3 پتروشیمی بندرامام معتقد رویارویی چهارم تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام دیداری متفاوت با بازی‌های گذشته این دو تیم است.

صمد نیکخواه‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در دیدار گذشته برابر مهرام بازی بدی به نمایش نگذاشتیم. ما آن دیدار را خوب شروع کردیم و مدیریت مطلوبی هم روی بازی داشتیم اما در کوارتر چهارم، همه چیز عوض شد. تمرکزمان را از دست دادیم و شکست خوردیم.

وی درباره حضور تاکوان دین و حدادی در تیم مهرام اظهار کرد: مهرامی‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ حرفه‌ای تیم خود را تقویت کردند. حضور حامد و تاکوان دین به این تیم قدرت بیشتری بخشیده است. در مقابل بازیکنان خارجی ما دیر به ترکیب‌ پتروشیمی اضافه شدند و در بازی قبلی با تیم‌مان هماهنگی نداشتند که خوشبختانه این مشکل در تمرینات چندروز گذشته تا حدودی برطرف شده است.

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که آیا برکناری بوبان میتف در شکست‌های اخیر پتروشیمی موثر بود؟ بیان کرد: نمی‌دانم چرا این سوال را از من می‌پرسید؟! درباره برکناری مربی باشگاه باید پاسخگو باشد نه بازیکن. لطفاً درباره این موضوع از من نپرسید.

بازیکن ملی‌پوش تیم پتروشیمی بندرامام درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال توضیح داد: زمان بسیار زیادی را از دست دادیم اما معتقدم بسکتبال ما این ظرفیت را دارد که در فرصت باقی‌مانده به آمادگی لازم برسد و راهی المپیک شود. البته پیش از تیم ملی باید تکلیف فدراسیون بسکتبال مشخص شود.

کد خبر : ۲۷۷۰۳۸