خبرگزاری کار ایران

نژاد فلاح خبر داد

تماشای بازی پرسپولیس و الهلال رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۹۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رایگان شدن تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در نشستی به اتفاق معاونت اقتصادی باشگاه و مالک شرکت کاشی پرسپولیس، ایشان به واسطه علاقه‌مندی ویژه‌ای که به تیم محبوب خودش دارد و همچنین با توجه به احترام و ارزشی که برای هواداران قائل است به من اعلام کرد، همه بلیت‌های بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را خریداری می‌کنند تا بلیت این بازی رایگان شده و هواداران ما وجهی پرداخت نکنند.

نژادفلاح ادامه داد: رمضانی تعصب ویژه‌ای به تیم پرسپولیس دارد و ما افتخار می‌کنیم پرسپولیس چنین هواداران عاشق، وفادار و با تعصبی دارد. در واقع یک هوادار هدیه داده به باشگاه و همه هواداران که این رفتار ایشان قابل تقدیر و تحسین است. بنده مراتب تقدیر و تشکر خود و باشگاه را از رمضانی اعلام داشته و امیدوارم پرسپولیس با برد دربی و بازی با الهلال، دل هواداران را شاد کنند .

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:30 سه‌شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه‌ ‌آزادی تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز