خبرگزاری کار ایران

آخرین خبر از ماهشهر

مهرامی‌ها ساعت 23 پرواز کردند/ برگزاری دیدار امروز در گرو تصمیم جلسه فدراسیون بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۵۱

کاروان تیم بسکتبال مهرام تهران بالاخره پس از ساعت‌ها بلاتکلیفی در فرودگاه مهرآباد به ماهشهر پرواز کرد.

حمیدرضا صمدزاده، سرپرست مهرام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: دیشب پس از اتفاقاتی که موجب لغو پرواز ساعت 14 ما به سوی ماهشهر شد و پس از مدت‌ها سرگردانی، بالاخره با پرواز ساعت 23 به سوی ماهشهر پرواز مکردیم و بامداد امروز به این شهر رسیدسیم.

وی درپاسخ به این پرسش که با وجود این موضوع آیا امروز برابر پتروشیمی بندرامام به میدان می‌روید؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. قرار است مسئولان فدراسیون و نمایندگان مهرام و پتروشیمی بندرامام امروز جلسه‌ای برگزار کنند و در پایان این جلسه مشخص می‌شود آیا این دوتیم امروز به مصاف یکدیگر می‌روند یا بازی آن‌ها به زمان دیگری موکول می‌شود.

قرار بود امروز تیم‌های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال،  پنجمین دیدارشان برگزار کنند اما کاروان تیم بسکتبال مهرام، دیروز با مشکلاتی که در فرودگاه‌های مهرآباد و ماهشهر به وجود آمد، با پرواز ساعت 23 خود را ماهشهر رساندند و تمرین پیش از مسابقه خود را از دست دادند. به همین دلیل برگزاری این دیدار, علی‌رغم حرف‌های صریح دولو, مبنی بر برگزاری دیدار پتروشیمی بندرامام و مهرام تحت هر شرایطی، هنوز قطعی نیست.

تیم بسکتبال مهرام تهران در 3 دیدار از 4 مسابقه قبلی خود برابر پتروشیمی بندرامام به برتری رسیده است و برای رسیدن به فینال لیگ حرفه‌ای تنها به یک پیروزی  احتیاح دارد تا حریف دانشگاه آزاد در دیدار پایانی شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز