خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

کاپیتان مقتدرانه آغاز کرد/ نماینده بلندقامت غنا 12تایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۷۶

مرحله مقدماتی رقابت های وزن 68- کیلوگرم تکواندوی قهرمانی جهان آغاز شد و علیرضا نصرآزادانی در نخستین گام نماینده غنا را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایلنا، سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان از صبح امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شد.

علیرضا نصرآزادانی نماینده وزن 68- کیلوگرم، در نخستین گام به مصاف "چارلی کروم ول" بلندقامت غنایی رفت و با نتیجه 20 بر 7 پیش از پایان راند سوم برنده از شیاپ چانگ خارج شد و به مرحله بعد راه یافت. کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان در ادامه باید با یکی از نمایندگان سوئد، قبرس و مکزیک مبارزه کند.

همچنین عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت ١٩ به وقت محلى مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 74- کیلوگرم برگزار می‌شود که مسعود حجی زواره برای راهیابی به فینال رقابت های وزن پنجم باید با نماینده کشور میزبان "البرت گائون" (نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی) مبارزه کند.

شب گذشته نیز فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم نشان زرین طلا را به گردن آویخت.

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه (22 اردیبهشت ماه) در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز