خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

دو نماینده ایران حذف شدند/شکست کاپیتان مقابل حریف کره ای

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۴۴

تکواندوکاران ایران در روز دوم از بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از این رقابت ها که در روسیه جریان دارد، تکواندوکاران اوزان ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان کار خود را آغاز کردند. فاطمه روحانی نماینده تیم ملی بانوان کشورمان در دور نخست به مصاف "مائتا جیلیک" دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از کرواسی رفت و  با قبول شکست ۳ بر یک از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین علیرضا نصرآزادانی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم مردان با دو پیروزی و یک شکست با مسابقات وداع زودهنگامی داشت. وی در نخستین گام به مصاف "چارلی کروم ول" از غنا رفت و با نتیجه ۲۰ بر ۷ پیش از پایان راند سوم برنده از شیاپ چانگ خارج شد. نصر در ادامه "رومان تورس واسکوییز" از مکزیک را  ۱۳ بر ۱۰ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. 

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان، در مرحله بعد با "دونگ یان شین" از کره جنوبی (دارنده مدال نقره نوجوانان جهان) رقابت کرد که در پایان در رقابتی نزدیک ۹ بر ۷ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

شب گذشته نیز فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم اولین طلای تیم ملی را کسب کرد و  عصر امروز هم مسعود حجی زواره در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۴- کیلوگرم برای راهیابی به فینال "البرت گان"  دارنده مدال نقره دوره قبل مسابقات جهانی از کشور میزبان را پیش رو دارد. 

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) در ۸ وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از ۱۳۶ کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز