خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ:

کم شدن تعداد تیم ها به افزایش کیفیت لیگ دسته اول کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۴۷

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بحث بیست تیمی شدن لیگ دسته اول گفت: کم شدن تعداد تیم ها به افزایش کیفیت لیگ دسته اول کمک می کند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در باره بیست تیمی شدن لیگ دسته اول و این که این کار قانونی نیست و به تصویب هیات رئیسه نرسیده است، اظهار داشت: بحث 20 تیمی شدن و کم کردن تیم های لیگ دسته اول و دوم از سال های قبل حدود 4 سال قبل اتفاق افتاده متعلق به زمانی است سازمان لیگ آزادگان وجود داشته و مصوب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم را دارد.


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه گفت: موضوع کم شدن تیم های لیگ دسته اول در هیات رییسه سازمان لیگ تصویب شده و اسنادش هم موجود است و کارگروهی هم برای این کار تشکیل شده است و مقرر گردید که برای فصل جدید لیگ دسته اول تعداد تیم ها 20 تیم و در یک گروه باشد، فصل بعد از آن هم 18 تیم در یک گروه و فصل بعد از آن 16 تیم در یک گروه شود که این مقدار تیم ثابت خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: کم شدن تعداد تیم ها به بالارفتن کیفیت لیگ کمک می کند و بالا رفتن کیفیت لیگ دسته اول باعث ارتقای کیفیت لیگ برتر می شود.

وی افزود: ثابت شده کشورهایی که در دنیا لیگ برتر با کیفیتی دارند دارای لیگ یک قدرتمندی هستند و نباید افکار عمومی را مشوش کرد و بهتر است دوستانی که مصاحبه می کنند بدانند که این کار قانونی است و دارای مصوبه است.من در هر دو دوره عضو هیات رئیسه فدراسیون بودم و اکنون نیز در این پست هستم و به این موضوع کاملا اشراف دارم که این موضوع به تصویب هیات رئیسه فدراسیون و هم سازمان لیگ رسیده است.

بهروان در پایان گفت: این که می گویند تعداد 38 بازی برای لیگ دسته اول زیاد است موضوع دیگری است و می توان روی آن بحث کرد، اما این که این طرح مصوبه ندارد، اصلا درست نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز