خبرگزاری کار ایران

پس از شکست ۳ بر صفر در دیدار تدارکاتی

معروف: بازی ایران شبیه والیبال نبود/ فنلاند تیمی درجه 2 است

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۱۱

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نداشتن آمادگی ذهنی را دلیل شکست برابر فنلاند می‌داند و معتقد است ایران برابر این تیم چیزی شبیه والیبال نمایش نداد.

به گزارش ایلنا، سعید معروف دیروز و پس از نخستین دیدار دوستانه ایران با فنلاند در کورتانه که با شکست 3 بر صفر تیم کشورمان همراه بود، اظهار کرد: ما همیشه در بازی‌های تدارکاتی مشکل داشتیم و این نخستین بازی ما  بود. با توجه به اینکه دو ماهی است که در تمرینات بدنسازی هستیم طبیعی است که بدن‌های ما شادابی همیشگی را نداشته باشد اما رفته رفته بهتر می‌شویم و بازی‌های خوب سال‌های قبل را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به تیم ملی فنلاند افزود: فنلاند هم تیمش نسبت به چند سال پیش ضعیف‌تر شده ولی این تیم در اروپا با تیم‌های خوبی بازی می‌کند وبازیکنان باتجربه‌ای دارد. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند اما در مجموع قدرت آنها در سطح تیم‌های سطح یک دنیا نیست. به نظر من فنلاند جزو تیم‌های درجه 2 دنیاست.

معروف با تمجید از بازی خوب فنلاند اضافه کرد: نمایش ما چیزی شبیه والیبال نبود و فکر می‌کنم از لحاظ ذهنی هم آماده این بازی نبودیم. ما در بازی با جمهوری چک تا شروع بازی با آمریکا به آمادگی ایده‌آل می‌رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز