خبرگزاری کار ایران

سنگربان سرخ‌ها باز هم حاشیه‌ساز شد؛

حرکات عجیب سوشا مکانی در دربی80/ از حمله‌ به بازیکنان آبی تا نمایش 6 معروف!

سنگربان پرسپولیس روز عجیبی را در دربی 80 پشت سر گذاشت که شاهد حرکاتی منحصر به فرد از این دروازه‌بان حاشیه‌ای بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دربی شماره 80 در حالی در ورزشگاه آزادی به سود قرمزهای پایتخت به پایان رسید که حرکات سنگربان پرسپولیس روز عجیبی را در درون دروازه رقم زد.

38

سوشا مکانی که فصلی پرحاشیه را در سنگر سرخ‌ها پشت سر گذاشته در این دیدار هم روز آرامی را پشت سر نگذاشت و هر از گاهی با یکی از بازیکنان آبی‌پوش درگیری به راه می‌انداخت که در نوع خود جالب توجه بود.

37

سوشا که تیمش در دیدار پایانی موفق شد پیروز از آوردگاه خارج شود، دوست نداشت در مجادلات و دعواها هم مقابل بازیکنان رقیب سنتی کم بیاورد و چند باری از خجالت صادقی، حنیف عمران زاده و حتی برخی دیگر بازیکنان آبی‌پوش در آمد تا نشان دهد برای جنگ به میدان آزادی گام گذاشته و نه فوتبال!

41

این سنگربان حتی با نشان دادن عدد 6 معروف بارها به بازیکنان رقیب یادآوری کرد در دربی 12 چه نتیجه‌ای رقم خورده است.

با این حال معلوم نیست سوشا مکانی جزو گزینه‌های فصل بعد برانکو برای سنگر سرخ‌ها باشد یا نه ولی حاشیه‌های عجیب و غریب و البته بازی‌های پر فراز و نشیب این دروازه‌بان، تردید‌ها را برای ادامه حضورش در ترکیب سرخ‌ها بیشتر کرده است.

سوشا مکانیشاید برانکو با دیدن صحنه‌های نابی که این سنگربان پرحاشیه در جریان بازی رقم زد تصمیم‌های تازه‌ای درباره مرد شماره یک درون دروازه پرسپولیس در لیگ پانزدهم بگیرد. جایی که باید نقطه ایمن تیم باشد، نه محل جدل و درگیری با رقبا.

سوشا مکانی3سوشا یا باید یاد بگیرد بر خود مسلط باشد، یا اینکه آینده‌ای پر مخاطره در انتظارش خواهد بود که حتی ممکن است او را به درب‌های خروج یا محرومیت هم برساند، اتفاقی که سنگربان‌هایی پیش از وی بارها تجربه‌اش کردند و مدت‌ها از میادین دور ماندند.

مرحوم عزیز اصلی، پرویز برومند و حتی احمد رضا عابدزاده می‌توانند سوشا را تحت تاثیر قرار دهند اگر خود او نگاهی به کارنامه این سنگربانان پر حاشیه بیندازد.

کد خبر : ۲۷۷۳۸۳