خبرگزاری کار ایران

معمایی که باید حل شود؛

گزارش ناظران‌نامحسوس در یادگار امام تبریز به کجا رسید/نظارت‌ویژه‌ کمیته‌اخلاق زیر سوال!

در حالیکه رییس کمیته‌اخلاق فدراسیون‌فوتبال روز قبل از هفته پایانی لیگ‌برتر از تدابیر ویژه این کمیته برای بازی‌های هفته سی‌ام خبر داده بود ولی اتفاقاتی که در تبریز افتاد همه تدابیر ویژه را بر باد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر محمدزاده 24 اردیبهشت‌ماه و پیش از برگزاری هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر تاکید کرده بود کمیته اخلاق برای3 بازی تدابیر ویژه‌ای در نظر دارد که طی آن ناظران نامحسوس خود را برای زیر نظر گرفتن اتفاقات این 3 دیدار اعزام خواهد کرد  تا ملاحظات و بررسی‌های خود را انجام دهند.

حال این سوال مطرح می‌شود که گزارش‌های این ناظران نامحسوس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به کمیته اخلاق رسیده یا خیر؟ اگر رسیده آیا سندی درباره اتفاق عجیبی که در تبریز افتاد وجود دارد؟ آیا گره‌ای از معمای بزرگی که بوجود آمده باز می‌کند؟

تراکتورسازی - نفت‌تهراننقش ناظران محسوس یا نامحسوس در این‌گونه مواقع چیست؟ آیا به گزارش‌های آنها ترتیب اثر داده می‌شود؟‌ اتفاقاتی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز افتاد چیزی فرای تصور بود و نمی‌شود بدون برنامه‌ریزی یا فی‌البداهه این اتفاقات شکل گرفته باشد.

تراکتورسازی33البته در این بین باید ناظران محسوس یا نامحسوس چشم و گوش خود را باز کنند تا با توجه به امکانات و تجهیزات امروزی اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن  به فدراسیون و البته کمیته‌اخلاق مخابره شود.

تونی اولیویرامعمای تبریز باید هر چه سریع‌تر حل شود تا گره‌ از اتفاقاتی که افتاد گشوده شده که در غیر این صورت فضای بی اعتمادی کامل بر فوتبال ایران حاکم خواهد شد و دیگر نمی‌شود حتی به نتیجه یک دیدار هم خوش‌بین بود.

تراکتورسازی5این‌گونه اتفاق‌ها ریشه اعتماد را از بیخ و بن می‌زند و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود فصل پانزدهم لیگ‌برتر شاهد اتفاقاتی به مراتب بدتر از این هم خواهیم بود.

کد خبر : ۲۷۷۴۶۸