خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳ سال آسیا- میانمار؛

صعود قاطعانه شاگردان پیمان اکبری/فیلیپین تسلیم ذخیره‌های ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۸۰

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل فیلیپین به عنوان تیم نخست گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی زیر 23 سال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 از سد فیلیپن گذشت.

ملی‌پوشان کشورمان با این پیروزی 9 امتیازی شدند و بالاتر از هند، قطر و فیلیپین در رده نخست گروه B قرار گرفتند. شاگردان پیمان اکبری در دو مسابقه قبلی خود هم هند و قطر را 3 بر صفر از پیش رو برداشته بودند.

تیم ملی کشورمان در این دیدار با ترکیب اولیه مصطفی باقری، جواد حسین‌آبادی، پوریا فیاضی، محمدجواد معنوی‌نژاد، محمد فلاح، امیرعلی محمد فتحعلی و رسول شهسواری به میدان رفت. در اوایل ست نخست بازیکنان ایران با دست کم گرفتن حریف و اشتباهات فردی زیاد، از حریف عقب افتادند اما این اختلاف را به تدریج جبران کردند تا ست اول به سود ایران به پایان برسد.

پس از این ست، پیمان اکبری دست به تغییرات زیادی در تیمش زد و محمدرضا حسینی پویا، فردین قلعه قوند، سعید جواهری توانا و علیرضا نصراصفهانی را به میدان فرستاد. البته بازیکنان ایران در دو ست بعدی هم امتیازات زیادی از حریف خود عقب افتادند که در ادامه هر ست، با استفاده از تجربه و توان بالاتر خود نسبت به بازیکنان حریف آن را جبران کردند و پیش افتادند.

حریف تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات با قرعه کشی که قرار است فردا برگزار شود، مشخص خواهد شد.

مسابقات مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 28، 29 و 30 اردیبهشت برگزار می شود.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر نای پی داو میانمار در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز