خبرگزاری کار ایران

اینتر یک -یوونتوس ۲

بیانکونری‌ فاتح دربی ایتالیانو شد/ موراتا پسر خوب بانوی پیر

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۹۰

تیم فوتبال اینتر با شکست از یووه سهمیه لیگ اروپا را هم از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های اینتر و یووه از هفته سی‌وششم سری A ایتالیا ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه جوزپه مهاتسای میلان آغاز شد و با شکست 2 بر یک میزبان به پایان رسید.

ترکیب اینتر: هاندانوویچ، دی آمبروسیو، ویدیچ، ژوان، رانوکیا، مدل، برزوویچ، کوواچیچ، ایکاردی، پالاسیو و شقیری

ترکیب یوونتوس: استوراری، لیششتاینر، بارزالی، بونوچی، پادوین، مارکیزیو، استوراری، رومولو، پریرا، ماتری و آلوارو موراتا

اینتر که برای کسب سهیمه یورو لیگ به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت، برابر یوونتوسی به میدان رفت که به برخی بازیکنان اصلی خود مانند بوفون، پیرلو و ته‌وس برای دیدارهای حساس آ‌ینده بیانکونری‌ها استراحت داده بود.

میزبان بازی را بهتر از یووه آغاز کرد و دقیقه 9 شوت محکم برزوویچ از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به ایکاردی درون دروازه استوراری قرار گرفت تا شاگردان مانچینی از حریف پیش بیفتند.

در ادامه اینتر فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند. دقیقه 42 موراتا با اشتباه عجیب ویدیچ پشت سر مدافعان اینتر صاحب توپ شد، ویدیچ برای جبران اشتباهش سعی کرد با تکل از پشت توپ را به بیرون بزند اما موراتا در درگیری با او مقابل دروازه اینتر سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و با کارت زرد ویدیچ را جریمه کند.

مارکیزیو این ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت هاندانوویچ درون دروازه اینتر فرستاد تا یووه بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم اینتر برای رسیدن به گل برتری تلاش می‌کرد و شاگردان آلگری هم برای اداره کردن بازی به میدان آمدند. دقیقه 83 آلوارو موراتا در یک رفت و برگشت از پشت محوطه جریمه اینتر شوتی را روانه دروازه این تیم کرد که با اشتباه هاندانوویچ در دفع توپ، به قعر دروازه میزبان رفت.

تلاش اینتر در ادامه برای رسیدن به گل تساوی نتیجه‌ای نداشت تا این دیدار با حساب 2 بر یک به سود یوونتوس به پایان برسد.

یووه با این برتری 83 امتیازی شد تا پس از مسجل کردن قهرمانی‌اش، صدرنشین بلامنازع سری A باشد. اینتر با این شکست 52 امتیازی شد تا در رتبه هشتم باقی بماند و برای رسیدن به سهمیه لیگ اروپا به اتفاقات هفته‌های پایانی دل خوش ببندد.

در ادامه هفته سی‌و‌ششم سری A‌ ایتالیا تیم‌های سامپدوریا و لاتزیو از ساعت 23:15 دقیقه در ورزشگاه لوئیجی فراری جنوا به مصاف هم می‌روند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز