خبرگزاری کار ایران

تبانی صحت ندارد؛

حسنی‌خو: وقایع‌تبریز تبانی نبود/ مدرک بدهند با متخلفان برخورد می‌شود

مدیرکل حراست وزارت ورزش وجوانان گفت: قطع تلفن ها، موبایل،شبکه ارتباطی و پخش تلویزیونی در ورزشگاه یادگار امام تبریز بعد از بررسی با حضور مسئولان استان و باشگاه تراکتورسازی به اثبات نرسید و این دیدار تنها یک مسابقه با مسایل فنی مربوط به آن بوده است.

به گزارش ایلنا، رضا حسنی‌خو که برای تماشای دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت‌تهران در هفته پایانی لیگ‌برتر به ورزشگاه یادگار امام رفته بود، به سایت وزارت ورزش گفت: حساسیت زیاد روز آخر لیگ‌برتر فوتبال هم موجب جذابیت زیاد آن شد و هم برخی حواشی را دامن زد که ریشه آنها از جمله بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران فنی است.

مشاور وزیر ورزش اضافه کرد: تراکتورسازی در خانه میزبان نفت‌تهران بود و استقبال گسترده و دور از انتظار مردم ورزش دوست تبریز از این بازی برای برگزارکنندگان قابل پیش‌بینی نبود.

حسنی‌خو گفت: اینکه گفته می‌شود اعلام نتیجه اشتباه در ورزشگاه و اعلام آن به کادر فنی تیم تراکتور سازی با برنامه‌ریزی و ناشی از تبانی بوده صحت ندارد و اگر کسی مدرک مستندی دارد حتما برای برخورد با متخلفان ارائه کند.

وی افزود : قطع شدن تلفن‌ها، موبایل، شبکه‌ارتباطی و از جمله پخش تلویزیونی در ورزشگاه بعد از بررسی ما با حضور مسئولان استان و باشگاه‌تراکتورسازی تبریز به اثبات نرسید و تنها یک مسابقه با مسایل‌فنی مربوط به آن در میدان اتفاق افتاده است.

حسنی‌خو از مدیران‌فوتبال دو باشگاه نفت و تراکتور سازی خواست با آرامش دادن به هواداران خود فرصت سوءاستفاده از جریان‌های ضد نظام و کشور را از آنها بگیرند و اگر مستندی دارند برای بررسی در اختیار سازمان لیگ قرار دهند.

مشاور وزیر ورزش در پایان گفت : تیم تراکتورسازی به داوری بازی هم اعتراض دارد که بررسی این موارد با فدراسیون‌فوتبال و سازمان لیگ‌برتر است و امیدوارم زودتر برای پاسخگویی به هواداران و طرفداران این تیم‌ها و همین‌طور رسانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر : ۲۷۷۵۱۰