خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه مطرح کرد؛

حوادث بازی تراکتورسازی برنامه‌ریزی شده بود/ آندو عمدی اخراج شد!

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، با انتقاد از عملکرد داور بازی تراکتورسازی و نفت، گفت: من باز ماندن تراکتورسازی از قهرمانی در پی اخراج بازیکن این تیم را یک توطئه از سوی داور و ناظر فدراسیون می‌دانم.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور با اشاره به حوادث دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت، گفت: به نظر من حوادث این بازی به‌ویژه اخراج بازیکن تراکتورسازی یک اتفاق نبود، بلکه یک اقدام برنامه‌ریزی شده بود.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: تا اواسط بازی، تراکتورسازی با نتیجه 3 بر یک از نفت پیش بود؛ اما در یک اقدام تعجب‌برانگیز داور یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بازیکنان تراکتور را اخراج کرد که این اقدام هیچ دلیل فنی و منطقی نداشت.

وی با بیان اینکه به نظر من داور عمدا بازیکن تراکتورسازی را اخراج کرد، تصریح کرد: قطعا حضور گسترده و چشمگیر هواداران در بازی تراکتورسازی و نفت، بزرگ‌ترین رخداد ورزشی شمال غرب کشور را رقم زد، اما متأسفانه تراکتور با نا داوری از مقام قهرمانی باز ماند.

عضو هیأت رنیسه فراکسیون ورزش مجلس، ادامه داد: من بازماندن تراکتورسازی از قهرمانی در پی اخراج بازیکن این تیم را یک توطئه از سوی داور و ناظر فدراسیون می‌دانم.

کد خبر : ۲۷۷۵۵۵