خبرگزاری کار ایران

دیدار تراکتور و نفت تجدید نمی‌شود؛

کفاشیان: قهرمانی سپاهان تغییر ناپذیر است/ باید با عاملان حادثه تبریز برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۷۸

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم قطعی و تغییر ناپذیر است، گفت: این دیدار تجدید نخواهد شد و نتیجه این مسابقه غیر قابل بازگشت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی کفاشیان که در حاشیه همایش دانش افزایی مربیان برتر فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران سخن می گفت ، ضمن بیان این مطلب در مورد تجدیدنظر در دیدار تراکتورسازی و نفت و تعلیق قهرمانی سپاهان گفت: این حرف ها و موضوعات وجود ندارد و من از برخی صحبت ها تعجب می کنم چرا که بازی سر وقت قانونی به اتمام رسید و نتیجه مسابقه تثبیت شده است.

وی تصریح کرد: جام چهاردهم پس از پیروزی سپاهان در اصفهان به این تیم تعلق گرفت و این قهرمانی قابل تغییر نخواهد بود.

کفاشیان اظهار داشت: البته این موضوع از دو جنبه قابل بررسی است. یکی این که چه کسانی موجب ایجاد چنین فضایی و اشتباه اعلام کردن نتیجه شدند و موضوع دیگر این که از نظر داوری باید بررسی شود و اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد ، باید برخورد شود، اما نتیجه دیدار تراکتور و نفت تهران عوض نخواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 45 دقیقه قبل از آغاز دیدار تراکتور و نفت تهران ، اینترنت و شبکه تلفن همراه در ورزشگاه قطع بود و اسکوردبرد ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز کار نمی کرد. ما هم که در جایگاه مخصوص نشسته بودیم. در پایان آن دیدار فکر می کردیم که سایپا 2 گل به سپاهان اصفهان زده و دیداربا نتیجه 2 - 2 به اتمام رسیده است . البته باتوجه به حضور تماشاگران تراکتورسازی ما خوشحال می شدیم که این تیم قهرمان شود.

کفاشیان ادامه داد: در دقایق پایانی دیدار تراکتورسازی و نفت نیز از بلندگوهای ورزشگاه اعلام شد برای مراسم آماده شوند و تماشاگران فکر می کردند باید برای مراسم قهرمانی آماده شوند. این در حالی بود که یکی از شرکت های مخابراتی تلفن همراه مراسمی را در پایان دیدار تدارک دیده بود .

وی ادامه داد: به هر حال این اتفاق پیش آمد و نایب قهرمانی لیگ را به تیم تراکتور تبریک می گویم اما از کسانی که در آن دیدار کارهای ناشایستی را انجام دادند نمی توان اغماض کرد و باید با آنها برخورد شود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باتوجه به این که هیات رئیسه فدراسیون 80 درصد احتمال قهرمانی تراکتور را می داد ، ما تصمیم گرفتیم که به تبریز برویم اما در نهایت آن 20 درصد تحقق پیدا کرد . فوتبال را تا آخرین لحظه نمی توان پیش بینی کرد و تیم تراکتور نیز در حالی که 3 بر یک پیش بود ، نتوانست نتیجه را حفظ کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد کارلوس کی روش نیز گفت: او برای انجام کار خصوصی به مدت 2 روز به دوبی رفته است .

کفاشیان ادامه داد: اردوی تیم ملی در استانبول هنوز قطعی نشده چرا که برای محل برگزاری آن به تفاهم نرسیدیم هرچند کی روش کمپ بشیکتاش را از نزدیک دیده اما هنوز در این زمینه تفاهمی نشده است .

کفاشیان گفت: در حال حاضر دیداردوستانه تیم ملی با ازبکستان قطعی شده و بعد از بازی با عمان در مقدماتی جام جهانی نیز قرار است نایب رئیس فدراسیون ژاپن برای قطعی کردن دیدار دوستانه و برخی مسایل دیگر به ایران بیاید.

سومین همایش دانش افزایی مربیان برتر فوتبال ایران از صبح امروز با حضور 600 نفر از مربیان در هتل المپیک آغاز شده است .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز