خبرگزاری کار ایران

مسابقات‌جهانی تکواندو-روسیه؛

شمارش معکوس برای تکواندوی ایران/ شاگردان مقانلو یک گام تا قهرمانی

تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان تنها یک گام تا تصاحب کاپ قهرمانی مسابقات جهانی فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، با پیکار 875 تکواندوکار از 144 کشور در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه در حال برگزاری است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در بخش مردان با 2 طلای فرزان عاشورزاده و مسعود حجی‌زواره و همچنین راهیابی یعقوبی به مرحله نیمه‌نهایی و برد اول مهدی خدابخشی و راهیابی این بازیکن به مرحله‌سوم در مسابقات‌جهانی، تا بدین جای کار با 53 امتیاز تنها یک گام تا قهرمانی مسابقات جهانی فاصله دارد.

در این وزن با حذف زودهنگام نماینده روسیه و کره‌جنوبی این دو تیم شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی از دست دادند اما نماینده‌ازبک‌ها اگر طلای وزن 80-کیلوگرم را تصاحب کند و ایران به مدالی بهتر از برنز در دو وزن 63- و 80-کیلوگرم نرسد، تیم تکواندوی کشورمان عنوان قهرمانی را از دست خواهد داد.

تیم ملی تکواندوی ایران در این دوره از رقابت‌ها با هدایت بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی روی شیاپ‌چانگ رفتند.

ایران در بخش مردان با ترکیب کاظمی، عاشورزاده، یعقوبی، نصرآزادانی، حجی‌زواره، خدابخشی، عمیدی و مردانی در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

کد خبر : ۲۷۷۸۳۹