خبرگزاری کار ایران

یک واقعه بزرگ در پیش داریم؛

برانکو: شناخت کاملی از حریف سعودی دارم/شکست الهلال دشوار نیست

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۸۶۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه روی الهلال عربستان کاملا شناخت دارم، گفت: الهلال بهترین و قویترین تیم عربستان است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ که در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال عربستان سخن می گفت، ابتدا حضور تیم پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به بازیکنان این تیم تبریک گفت و افزود : فردا یک واقعه مهم را در ورزشگاه آزادی پیش رو داریم.

وی افزود: ما در گروه مرگ قرار داشتیم و صعود با 12 امتیاز از این گروه یک موفقیت است و هم اکنون در مرحله حذفی با سخت ترین حریف روبرو می شویم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب عنوان سومی الهلال در لیگ عربستان تاکید کرد: درست است که این تیم به عنوان سومی رسیده اما معتقدم بهترین و قویترین تیم عربستان، الهلال است.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما امیدوار هستند برابر الهلال بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم . تیم فوتبال پرسپولیس فردا مقابل الهلال به هیچ وجه دفاعی بازی نخواهد کرد زیرا هدف اصلی ما در این دیدار دفاع نیست اما جانب احتیاط را فراموش نخواهیم کرد .

برانکو یادآور شد : ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و این برای ما بسیار ارزشمند است زیرا آنچه بیش از همه باعث بالا رفتن روحیه ما می شود ، پیروزی مستمر است.

به گفته وی بازیکنانش در دیدار فردا باید عاقلانه و صبورانه با حریف برخورد کنند و با رعایت این اصول می توانند به موفقیت برسند.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیم پرسپولیس نیز گفت: محمد رضا خانزاده و پیام صادقیان محروم هستند. محسن بنگر بعد از رفع مصدومیتش 20 دقیقه مقابل استقلال بازی کرد و حمید رضا علی عسگر هم مدت هاست که با وجود مصدومیت برای تیم بازی می‌کند. البته مهرداد کفشگری هم که شاه کلید ما در این دیدار بود، غایب است.

برانکو در مورد بحران تیم پرسپولیس نیز اظهارداشت: مسابقه ما مقابل استقلال را دیدید؟ آیا بحران داشتیم؟ تیم ما بسیار عالی است و هیچ وقت نمی گویم تسلیم می شویم. پرسپولیس النصر و بنیادکار را شکست داده است از این رو غلبه بر الهلال کار دشواری نیست اما دیدار سختی خواهد بود.

برانکو همچنین در مورد تازه ترین شرایط گابریل هافبک بازیساز تیم پرسپولیس گفت : گابریل مصدوم است و در دیدار فردا برای پرسپولیس به میدان نخواهد رفت و با این وضعیت به نظر می رسد فصل برای گابریل تمام شده است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت 19:30 فردا ( سه شنبه ) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز