خبرگزاری کار ایران

شهرداری بدون حرف به پلی‌آف رسید؛

تاجیک: لیگ ملی به ما لطمه زد/ امیدوارم به دیدار با پتروشیمی برسم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۹۶۳

بازیکن پست 4 تیم بسکتبال شهرداری‌گرگان معتقد است این تیم امسال عملکرد خوبی داشت و اگر اسیر حاشیه‌ها و مصدومیت‌ بازیکنان نمی‌شد، بهتر هم نتیجه می‌گرفت.

پویا تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: لیگ حرفه‌ای با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش رو به پایان است و خوشحالم امسال در گرگان حضور داشتم و نتایج خوبی هم با این تیم گرفتم. لیگ حرفه‌ای در مجموع  خوب بود و خوب برگزار شد اما به دلیل این‌که بلافاصله پس از لیگ ملی آغاز شد، کمی فرسایشی بود. ضمن این‌که معتقدم تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای نتواستند بازیکنان خارجی خوبی جذب کنند.

وی درباره وضعیت شهرداری گرگان در این رقابت‌ها توضیح داد: تیم ما از ابتدا برای لیگ حرفه‌ای بسته شده بود و برای این لیگ سرمایه‌گذاری کرده بودیم اما برگزاری لیگ‌ملی به ما لطمه زد. به همین دلیل برخی بازیکنان با تجربه ما مانند بابک نظافت مصدوم شدند. البته من از وضعیت خودم در این تیم راضی‌ام. سال گذشته در دانشگاه آزاد بیشتر نیمکت‌نشین بودم و فرصت زیادی برای بازی نداشتم اما امسال بازیکن اصلی شهرداری به حساب می‌آمدم و بازی‌های خوبی هم برای این تیم انجام دادم.

تاجیک درباره اتفاقات دیدار رفت شهرداری گرگان و مهرام که باعث محرومیت تیم‌ گرگان شد، گفت: متاسفانه هرسال این اتفاقات می‌افتد اما من باید اینجا توضیحی بدهم. سال‌های گذشته من مقابل گرگان بازی می‌کردم اما وقتی به گرگان آمدم و برای این تماشاگران بازی کردم متوجه چیزهای دیگری شدم. من قبول دارم برخورد تماشاگران گرگانی در برخی دیدارها مناسب نیست اما برخی مربیان و بازیکنان حریف هم آن‌ها را تحریک می‌کنند. این چیزی است که وقتی در گرگان بازی می‌کنی متوجه آن‌ می‌شوی. این اتفاقات در نهایت به ضرر شهرداری تمام می‌شود و به نظر من باید برای تماشاگران گرگانی وقت بیشتری بگذاریم و آن‌ها را توجیه کنیم.

بازیکن پست 4 تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم برابر مهرام بازی پرانتقادی را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: ما پس از دیدار برابر مهرام باید دیدار بسیار مهمی برگزار می کردیم که در سرنوشت‌مان برای حضور در جمع 4 تیم اول خیلی مهم بود. به همین دلیل قرار شد برابر مهرام با نفرات اصلی بازی نکنیم و به عبارت  دیگر ما آن‌ دیدار را دست کم گرفتیم. از سوی دیگر مهرام از شکست برابر آبادان می‌آمد و می‌خواست آن باخت را جبران کند. دلیل شکست ما در آن بازی نداشتن تمرکز لازم و نبودن بازیکنان اصلی در زمین بود.

وی درباره رقابت‌ پایاپای پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان تا روز پایانی رقابت‌های فصلی لیگ حرفه‌ای برای حضور در پلی‌آف، توضیح داد: پیش از هرچیز باید بگویم شهردرای بدون حرف و حدیث به مرحله پلی‌آف راه پیدا کرد. پالایش نفت در نیم‌فصل نخست تیم خوبی نبود و در نیم فصل دوم به تیم گردن‌کلفی تبدیل شد اما این رقابت‌های اسمش لیگ است. قبول دارم که آبادان تیم شایسته‌ای در نیم فصل دوم بود ولی تیمی موفق است که رقابت‌ها را خوب آغاز کند،‌ خوب ادامه دهد و خوب به پایان برساند. به هرحال آبادان برای نخستین سال است که در لیگ حرفه‌ای حضور پیدا می‌کند اما بسکتبال گرگان داران عقبه است و همین پیشینه باعث موفقیت گرگانی‌ها می‌شود.

تاجیک در پاسخ به پرسشی مبنی بر غیبت مهدی بنی‌کچوئی، اظهار کرد: مهدی بازیکن بزرگ و دوست خوبی بود. غیبت بنی‌ لطمه بزرگی به ما برابر پالایش نفت آبادان زد. او از ارکان تیم ما بود و نبودن‌اش تمرکزمان را به هم زد. در بازی‌های بعدی ما تازه یاد گرفتم بدون او بازی کنیم و موفق باشیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره رویارویی این تیم برابر پتروشیمی در رده‌بندی لیگ حرفه‌ای گفت:‌ پتروشیمی تیم بزرگی است که برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای بسته شده و بازیکنان بزرگی دارد. در طرف مقابل ما چند بازیکن مصدوم داریم. وضعیت خودم هم نامشخص است و منتظر رای پزشکان تیم هستم. سال‌هاست از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدم وحالا این مصدومیت عود کرده است.امیدوارم با برطرف شدن مصدومیتم به بازی با پتروشیمی برسم.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز