خبرگزاری کار ایران

گودرزی در فرودگاه تبریز؛

احتمال تکرار بازی تراکتورسازی و نفت‌ دور از ذهن نیست/ دنبال احقاق‌حق هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۲۵۷

وزیر ورزش با بیان این‌که احتمال تکرار بازی تیم تراکتورسازی تبریز و نفت‌تهران دور از ذهن نیست، گفت: این بازی تبعاتی برای فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی و سهمیه‌ایران در آسیا دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمودگودرزی عصر امروز برای رسیدگی به اتفاقات ورزشگاه امام(ره) تبریز راهی آذربایجان‌شرقی شد. وی پس از ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز گفت: تیم وزارتی برای بررسی گزارش های اتفاقات بازی تیم های تراکتورسازی و نفت به تبریز آمده است تا پس از برگزاری جلسه و بررسی رویدادها، نتیجه را به هیات دولت و رئیس جمهور اعلام کند.

او با تاکید به این نکته که مردم آذربایجان شرقی و تبریز مطمئن باشند ما به دنبال احقاق حق آن ها هستیم، افزود: برای همین امر رئیس فدراسیون فوتبال در این سفر مرا همراهی می کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تراکتورسازی تیم و طرفداران بزرگی دارد و ما حمایت کامل از فوتبال آذربایجان شرقی انجام می دهیم؛ تمام اتفاقات بازی تراکتور و نفت به دقت رصد و تصمیمات لازم در جلسه بررسی با حضور مسئولان استانی اتخاذ می شود.

 

وزیر ورزش گفت :این بازی باید به لحاظ فنی، اجرایی و مدیریتی بایستی همه موارد را بررسی کنیم. در خصوص مسایل فنی باید تمامی جوانب را مورد تحلیل قرار داده و عملکرد تیم‌ها بررسی شود. از لحاظ اجرایی هم بایستی باید ببینیم مسئولان چه کار کرده‌اند و با آن‌ها آشنا شویم. از لحاظ مدیریتی هم اگر قصوری بوده یا سهل‌انگاری انجام گرفته و یا احیاناً تعمداً اقدامی صورت گرفته باشد، مورد بررسی همه جانبه قرار گرفته و نتایج در اختیار رییس جمهور محترم قرار می‌گیرد که نهایتاً تصمیم مقتضی از طریق رییس جمهور اتخاذ و به همگان اعلام شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تجدید بازی این دو تیم وجود دارد، گفت: احتمال بازی دور از ذهن نیست اما طبعاتی برای فوتبال کشور، استان و سهمیه ایران در آسیا در پی خواهد داشت. نباید پیش داوری و به شایعات توجه کنیم؛‌مسائل فنی به دقت مدنظر قرار خواهد گرفت تا احقاق حق صورت پذیرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به تبریز راهی اداره کل ورزش و جوانان شد. ساعاتی دیگر جلسه ای با حضور استاندارتبریز، سید نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، اسدی دبیرکل فدراسیون و نماینده تیم تراکتورسازی در استانداری آذربایجان شرقی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز