خبرگزاری کار ایران

بازیکنان قدر این هواداران را بدانند

کاظمیان: امیدوارم سر پرسپولیس را در ریاض نبرند/ سال بعد از برانکو توقع داشته باشید

مهاجم سابق پرسپولیس نگران است در عربستان سر پرسپولیس را ببرند و این تیم نتواند به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

جواد کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس در آزادی الهلال را برد که از نظر نتیجه خیلی خوب بود اما به لحاظ فوتبالی الهلال بازی بدی انجام نداد.

یک بر صفر نتیجه خطرناکی است

مهاجم این روزهای صبای قم ادامه داد: امیدوار بودم با اختلاف 2 گل ببرند تا 99 درصد راه صعود را طی کنند چون نتیجه یک بر صفر نتیجه خطرناکی است. در عربستان کار ما خیلی سخت است چون روی داوری در تهران معترض بودند و در بازی برگشت داوری برای ما سخت خواهد بود و امیدوارم سر پرسپولیس را نبرند.

دیدید در دربی 100 هزار نفر نیامدند

وی درباره حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم گفت: اتفاق بزرگی بود و در 3 بازی پشت سر هم 100 هزار نفر به استادیوم آمدند. بازیکنان پرسپولیس باید قدر این هواداران را بدانند چون هر چند سال یک بار چنین اتفاقی می افتد که 100 هزار تماشاگر بیاید. دیدید در دربی 100 هزار نفر نیامدند اما برای این بازی آمدند و امیدوارم پرسپولیس هر چند کار سختی در ریاض دارد اما نتیجه خوبی بگیرد و به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد.

برانکو نیاز به زمان داد

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد برانکو در این تیم اظهار داشت: من 7-8 سال با برانکو کار کردم و روز اول هم گفتم در پرسپولیس موفق می شود اما نیاز به زمان دارد. باید پرسپولیس فصل بعد را از برانکو توقع داشته باشیم یعنی تیمی که خودش ببندد و برای مسابقات آماده کند و تیمی بسازد که تماشاگران دیگر زجر نکشند یعنی تیمی که مدعی باشد.

بچه ها آماده جنگ روانی در ریاض باشند

کاظمیان همچنین خاطر نشان کرد: ما در سال های گذشته در عربستان بازی کرده ایم و در آنجا خیلی اذیت می کنند و جنگ روانی را از لحظه ای که وارد این کشور می شویم شروع می کنند. این بار و با اتفاقات داوری بازی رفت که الهلالی ها معترض بودند؛ اذیت های آنها تشدید می شود اما امیدوارم بچه ها خودشان را آماده چنین شرایطی کنند و زیاد سخت نگیرند و منتظر این مسائل باشند.

امیدوارم مشکلات داوری گریبان تیم را نگیرد

وی در پایان افزود: بچه های تیم باید خیلی منطقی فکر کنند و مشکلات را تحمل کنند تا به هدف شان برسند. امیدوارم در بازی برگشت مشکلات داوری گریبان پرسپولیس را نگیرد.

کد خبر : ۲۷۸۳۸۹