خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳۱ بازیکن برگزار شد؛

نخستین تمرین تیم‌ملی در مسیر جام‌جهانی/تازه‌واردها دلخوش به اعتماد کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۴۲

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز آغار شد تا نقطه آغاز مسیر جهانی شاگردان کی‌روش مشخص شود.

به گزارش ایلنا، تیم‌ملی فوتبال ایران امروز اردیبهشت‌ماه استارت رسمی خود را برای صعود به رقابت‌های جام‌جهانی روسیه با حضور 31 بازیکن زد. در این تمرین به غیر از هاشم بیگ‌زاده که با اجازه کادر فنی دیرتر از سایر بازیکنان به اردو ملحق خواهد شد، حضور داشتند.

تمرین تیم ملی در ورزشگاه دستگردی‌تهران برگزار شد و تعدادی از اهالی این شهرک نیز برای تماشای تمرین به این ورزشگاه آمدند. بازیکنان حاضر در اردو پس از گرم‌کردن بدن خود به صحبت‌های کارلوس کی‌روش در میانه میدان گوش دادند و پس از آن تمرینات خود را آغاز کردند.

تمرینات تاکتیکی و بازی درون تیمی از جمله برنامه های کادر فنی برای تمرین امروز بود. رسانه‌های گروهی نیز با حضور در ورزشگاه دستگردی نخستین تمرین تیم‌ملی را پوشش خبری و تصویری دادند. تیم ملی فوتبال ایران تا روز شنبه نخستین مینی‌کمپ خود را ادامه خواهد داد.

پیروانی: هنوز اردوی ترکیه قطعی نشده

مدیر تیم  ملی فوتبال گفت: به مدت 4 یا 5روز و در قالب مینی‌کمپ، اردویی را در تهران برگزار کرده و سپس راهی ترکیه می‌شویم. البته هنوز اردوی ترکیه قطعی نشده و قرار است مسئولان فدراسیون طی یکی - دو روز آینده ما را در جریان قطعی شدن یا برگزار نشدن این اردو قرار دهند. در حال حاضر بازیکنان پس از اتمام لیگ خسته‌اند و نیاز به یک فضای جدید دارند. از این رو به دنبال این هستیم که یک اردوی خیلی خوب با امکانات عالی داشته باشیم و امیدواریم که شرایط برای برگزاری چنین اردویی از سوی فدراسیون فراهم شود.

افشین پیروانی درباره بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: یک گروه از بازیکنان داخلی و خارجی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده‌ایم و از بین این نفرات بازیکنانی را در اردوی نهایی قرار خواهیم داد تا در بازی دوستانه با ازبکستان در تاشکند و دیدار رسمی با ترکمنستان تیم ملی را همراهی کنند.

پیروانی درباره غیبت هاشم بیک‌زاده در اولین تمرین تیم‌ملی یادآور شد: فقط بیک‌زاده در تمرین حضور ندارد که قرار است از فردا به ما اضافه شود. او درباره غیبتش با کادر فنی هماهنگ کرد.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی فوتبال گفت: در مورد اینکه چه بازیکنانی به تیم ملی دعوت شده‌اند و همه مسائل فنی باید از کادر فنی سوال کنید. من به این نکته اشاره می‌کنم که دعوت‌شدن این تعداد بازیکن جوان به تیم ملی نوید و پیام خوبی برای فوتبال ایران است. در مسابقات لیگ‌برتر بازیکنان جوان خوبی حضور داشتند که با کسب تجربه بیشتر می‌توانند آینده فوتبال ایران را بسازند.

مدیر تیم‌ ملی درباره آخرین وضعیت بازیکنان سرباز خاطرنشان کرد: در این مورد صحبت‌های لازم با حسنی‌خو انجام شده و بازیکن سرباز 20 روز قبل از اعزام تیم‌ملی مدارک خود را تحویل داده‌اند تا برای این سفر مشکلی نداشته باشند. البته وضعیت مهرداد پولادی با بقیه متفاوت است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد، نیاز است تا افرادی که می‌توانند به تیم‌ملی کمک مالی کرده و به این قضیه ورود پیدا کنند. به هر حال فوتبال یک ورزش پرطرفدار است.

پورغاز به دنبال فیکس بازی‌کردن

مدافع تیم ملی گفت: حضور در اردوی تیم ملی از آرزوهایی بود که به آن رسیدم.عزت‌الله پورغاز مدافع چپ تیم ملی گفت: از اینکه در تیم ملی هستم خوشحالم. حضور در تیم ملی از آرزوهایی بود که داشتم و به آن رسیدم. خوشحالم که زیر نظر یک مربی بزرگ تمرین می کنم. تلاشم این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و حضورم در اردوهای تیم ملی مستمر باشد.

پورغاز در پایان گفت: هدف من فیکس بازی کردن برای تیم ملی است. قطعا تلاش بیشتری می‌کنم تا از این دعوت بهترین استفاده را داشته باشم. از کی‌روش بابت دعوتم ممنونم و سعی می‌کنم خودم را در این اردو اثبات کنم و پا به پای بزرگان تیم ملی تلاش کنم.

کریمی در پی تثبیت جایگاه

عضو تیم ملی فوتبال درباره دعوت شدنش به اردوی تیم ملی گفت: با نظر مساعد کی‌روش و پس از وقفه‌ای کوتاه، دوباره به اردو دعوت شدم. خوشحالم بعد از یک مقطع که به تیم‌ملی دعوت نشده بودم بار دیگر با نظر مساعد کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شدم.  یعقوب کریمی گفت: همان‌طور که گفتم دعوت من به تیم‌ملی به خاطر لطف کی‌روش و نگاه مثبت او به من بود و من تلاش می‌کنم در این اردو خودم را اثبات کنم. واقعیت این است که فکر نمی‌کردم به این اردو دعوت شوم ولی امیدوارم بتوانم لطف کی‌روش را با عملکرد خوبم جبران کنم.

امیدواری‌های سلیمی

دروازه بان تیم ملی گفت: برای حضور در اردوی تیم ملی یک‌سال تلاش کردم و در نهایت به هدفم رسیدم. علیرضا سلیمی گفت: با برنامه‌ریزی یک‌ساله توانستم اعتماد کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنم و به هدفم رسیدم. از ابتدای فصل به این موضوع  فکر می‌کردم و تلاش زیادی برای رسیدن به هدفم انجام دادم. امیدوارم دعوت شدنم به اردوی تیم ملی مداوم وادامه دار باشد تا پاسخ زحمات شبانه‌روزی خود را بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز