خبرگزاری کار ایران

نشست شورای المپیک آسیا -تهران؛

هاشمی: ایران خواهان ارتقا نقش غرب آسیا در توسعه ورزش قاره است

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۶۰۴

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: قابلیت ایران در میزبانی رویدادهای شورا را نباید از نظر دور داشت زیرا ارتقا نقش منقطه غرب آسیا در توسعه کلی ورزش قاره، خواسته ایران است.

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی صبح امروز و در ابتدای آغاز به کار شصت و ششمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا که در هتل آزادی در حال برگزاری است، با خوشامد گویی به میهمانان این نشست اظهار امیدواری کرد: این کشور را به عنوان وطن دوم خود تلقی کنید.

هاشمی افزود: میزبانی جلسه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در تهران، فرصتی مغتنم و باعث افتخار کمیته ملی المپیک ایران است.

وی گفت: شورای المپیک آسیا، سازمانی موثر و برخوردار از تشکیلاتی سازمان یافته است، بنابراین تصمیمات آن اثرات سازنده ای در توسعه ورزش آسیا داشته و می تواند کمیته ملی المپیک را در زمینه ارتقا ورزش جوانان و جنبش المپیک به درستی هدایت کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک به مدد میزبانی این اجلاس نقشی اگرچه کوچک در جهت کمک به توسعه و ارتقا ورزش آسیا ایفا می کند.

وی ادامه داد : ایران کشور بزرگ و دارای امکانات بالقوه و کشف نشده است. امید دارم که ریاست این شورا با آگاهی از این امر همواره در پی یافتن فرصت های مناسب جهت محقق کردن این امکانات بالقوه بوده است. 

هاشمی ادامه داد: آکادمی ملی المپیک ایران نیز که تحت مجموعه کمیته ملی المپیک فعالیت می کند در گذشته به عنوان یک مرکز رسمی ورزش قهرمانی توسط شورای المپیک به رسمیت شناخته شد و به این اعتبار می تواند نقش موثری برای تحقق برنامه های شورای المپیک آسیا ایفا کند. 

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه افزود: ایران کشوری است برخوردار از فرهنگی غنی و تاریخی کهن که مردم آن خونگرم و به میهمان نوازی شهرت دارند. با عنایت به این امر، کمیته ملی المپیک نیز از هیچ تلاشی جهت ایجاد فضا و امکانات مناسب برای اقامتی مطلوب برای شما دریغ نکرده است و برای یکایک شما عزیزان اقامتی دلپذیر را در ایران آرزو می کنم. 

شصت و ششمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا با حضور شیخ احمد الفهد الصباح رئیسشورای المپیک آسیا و دیگر اعضای این شورا از  صبح امروز در هتل آزادی تهران آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز