خبرگزاری کار ایران

جانشین آقافیروز مشخص شد؛

پورغلامی گزینه اصلی سرمربیگری ملوان /مذاکره برای انتخاب مدیر عامل جدید

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۸۰۵

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی، فرهاد پورغلامی را گزینه اصلی سرمربیگری ملوان ها عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان در بیانیه ای در سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد: فرهاد پورغلامی گزینه اصلی باشگاه است و صحبت های کلی با ایشان صورت گرفته و دو طرف کلیات را پذیرفته اند و پس از بازگشت اینجانب از سفر امیدوارم که توافق نهایی صورت گیرد .

وی در این بیانیه از پورغلامی به عنوان سرمربی ای با کارنامه درخشان یاد کرده و با اشاره به درخواست هواداران برای به عهده گیری این مسئولیت از سوی پورغلامی افزوده است : وی می تواند با دانش و جذب بازیکنان لازم و حفظ سرمایه های فعلی، تیمی منسجم را راهی مسابقات کند .

محجوب در ادامه پورغلامی را از سرمایه های باشگاه ملوان دانسته و خاطر نشان کرده : گزینه های خارجی هم وجود داشت ، اما چون می خواهیم با قدرت لیگ را شروع کنیم و ریسک انتخاب مربی خارجی که شناخت کافی از فوتبال ایران و انزلی ندارد و با تجربه قبلی و انتخاب بد ، استیون مویسیلوویچ ، با شناختی که از پورغلامی داشتم و مشورتی که از کارشناسان و پیشکسوتان گرفتم ، وی را بهترین گزینه دیدم .

مالک باشگاه ملوان با قدردانی از فیروز کریمی بابت همه زحماتی که در فصل گذشته برای تیم ملوان کشید متذکر شد : تلاش های ایشان هیچگاه از یاد هواداران ملوان نخواهد رفت .

وی در ادامه حق انتخاب اعضای هیات مدیره را از مهمترین دغدغه هایش عنوان و تصریح کرد:اینجانب 70 درصد سهام باشگاه ملوان را در اختیار دارم و باید به اندازه سهم خود در انتخاب اعضای هیات مدیره سهیم باشم .

محجوب افزود: این طور نباشد که بنده فقط هزینه کنم و هیچ اختیاری در هیات مدیره نداشته باشم ، سرمایه گذار نیاز به امنیت سرمایه گذاری دارد و از استاندار گیلان و فرماندار انزلی خواسته ام که به این دغدغه من پاسخ مثبت دهند و مرا همراهی کنند تا بتوانیم تصمیمات مناسبی را در این خصوص اتخاذ نماییم .

وی خاطرنشان کرد: درباره مدیرعاملی چندین گزینه وجود دارد که همگی از افراد توانمند و کاملا فوتبالی هستند با بعضی از دوستان مذاکراتی انجام گرفته اجازه دهید تا زمان نهایی شدن اسمی از آنها نبرم .

وی اذعان کرد که در فصل گذشته کمی ها و کاستی هایی وجود داشته است که امیدوارم هواداران این کاستی ها را ببخشند تا انشاالله فصل آینده فصل پرباری برای هواداران و ملوان باشد و در کنار یکدیگر موفقیت های ملوان را جشن بگیریم .

در ادامه بیانیه آمده است : مطمئن باشید که در این فصل با اقتدار پشت تیم هستم و شان و منزلت ملوان بیشتر از آن است که جشن بقاء بگیرد .

محجوب در ادامه افزود:در یک برنامه و پروسه زمانی دو ساله انشاالله با کمک همه نخبگان و به دور از جنجال های سیاسی و فقط برای حفظ منافع ملوان بتوانیم ملوان را آسیایی کنیم و در کنار هواداران روزهای بیاد ماندنی را رقم بزنیم .

مالک باشگاه ملوان درخاتمه تاکید کرد:از انتقادهای سازنده استقبال و از همه هواداران عزیز خواهش می کنم که انتقاد به همراه راهکار ارائه شود چون به پیشبرد اهداف عالیه ملوان و باشگاه کمک می کند .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز