خبرگزاری کار ایران

۱۳ سال است سنگ می خورم؛

مشحون: پاویسویچ کی هست؟/ تیم ملی را به مربی ایرانی می‌دهم / 50 درصد شانس صعود به المپیک داریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۹۳۰

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه مربی‌ای را بنام پاویسویچ نمی شناسد گفت: در صورت موافقت وزارت ورزش یک مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که محمود مشحون موفق شد با اخذ 23 رای از مجموع 39 رای اعضای مجمع بار دیگر ریاست فدراسیون را برای چهارمین بار متوالی در اختیار بگیرد.

محمود مشحون پس از برگزاری مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: این مسئولیت بر دوش من سنگینی می‌کند چرا که ما ایرادهای ساختاری داریم و باید آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: از منتقدان می‌خواهم که ایرادهایی که وجود دارد را بیایند و به من بگویند تا بتوانیم برای رفع آنها تلاش کنیم.

مشحون در ادامه متذکر شد: امیدوارم بتوانم در ادامه روندی که دراین سال‌های اخیر در بسکتبال ایران داشتیم راه درست را انتخاب و ادامه دهم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره انتخاب پاویسویچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی اظهار کرد: پاویسویچ کی هست؟ من قصد به خدمت گرفتن مربی خارجی ندارم و اگر وزارت ورزش صلاح بداند از یک مربی ایرانی در راس تیم ملی استفاده خواهیم کرد. 

وی درباره ارزیابی خود از لیگ بسکتبال اظهار داشت: گفته بودند لیگ طولانی نمی شود ولی متاسفانه این مسابقات هنوز به پایان نرسیده و این باعث فرسودگی بازیکنان خواهد شد.

مشحون همچنین درپاسخ به این سئوال که بسکتبال ایران تا چه اندازه برای حضور در المپیک شانس دارد، تصریح کرد: تیم ملی 50 درصد  شانس صعود به المپیک دارد ولی نباید از نداشته های‌مان بترسیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه ایا در انتخابات فدراسیون بسکتبال شما گزینه وزارت ورزش بودید، گفت: نمی خواهم بگویم چه کسی بوده و چه کسی هستم. فقط این را به شما بگویم که بدون کمترین چشمداشتی و بدون دریافت حقوق و مزایا و پاداش روزی 10ساعت برای بسکتبال کارمی کنم.

مشحون در ادامه در مورد جو بوجود آمده در مجمع گفت: متاسفانه آقایان هرچه شایسته خودشان بود نثارم کردند در آخر هم این مردم بودند که رای دادند، وزارتخانه تنها یک رای داشت من گزینه وزارتخانه نبودم اما اگر هم باشم افتخار می‌کنم، چرا که وزارت ورزش  جوانان عالی‌ترین مرجع ورزش کشور است.

وی در پاسخ به این پرسش که ایلیاوی اظهار کرد انتخابات فدراسیون از پیش مهندسی شده بود، توضیح داد: مهندسی از آن طرف بوده، این مهندسی نیست که حامد حدادی اینجا حضور ندارد؟ این مهندسی نیست که بانوان یک نماینده به جای 5 نماینده دارند؟ آیا زمانی که برای صحبت کاندیداها در نظر گرفتن یکسان بود؟

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به صحبت‌های سرپرست این فدراسیون اظهار کرد: متاسفانه آقای دولو هم در گفت‌وگویی تصریح کرده بودند یکی از تیم‌های ما صغر سنی داشت اما یکی از افتخارات من این است که همیشه سالم ، پاک و درست کار کردم. به تمامی مقدسات سوگند می‌خورم حتی یک تلفن به کسی نزدم. قطار وقتی ایستاده است کسی کاری به آن ندارد اما به محض اینکه راه افتاد یک بچه 5 ساله هم به او سنگ می‌زند . من 13 سال است سنگ می‌خورم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اولویتم تقویت و راه‌اندازی پایگاه‌های استانی است، گفت: من اهل شعار دادن نیستم و امیدوارم بتوانم در دوره جدید مسئولیت ام در فدراسیون و بسکتبال ایران عملکرد مطلوبی داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز