خبرگزاری کار ایران

پرچم ما سفید نیست!‌

حاتمی: برای مشحون آرزوی موفقیت می‌کنم،‌ همین!/ حق پتروشیمی است به باشگاه‌های آسیا برود

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به محمود مشحون به دلیل انتخاب وی به ریاست فدارسیون بسکتبال، تاکید کرد حق پتروشیمی است که در رقابت‌های آسیایی شرکت کند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: من برای هر کسی که به ریاست‌فدراسیون می‌رسید، آرزوی موفقیت می‌کردم. حالا هم برای جناب مشحون آرزوی موفقیت می‌کنم، همین. او انسان زحمت‌کش و دلسوزی است و  امیدوارم بتواند به اوضای این رشته سر و سامان بدهد. من بیش از این  درباره انتخابات صحبت نمی‌کنم. متاسفانه به اندازه کافی برای ما حاشیه‌سازی شده و پرچم ما سفید نیست.

حاتمی درباره این‌که گفته می‌شود کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا(وابا) دستور داده بین تیم‌های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندرامام، دیدارهای پلی‌آف برای راهیابی به رقابت‌های آسیایی برگزار شود، توضیح داد: اگر قرار باشد رقابت‌های غرب ‌آسیا برگزار نشود، ایران هم باید مانند دیگر کشورهای منطقه غرب،‌ بهترین تیم‌اش را روانه این مسابقات کند. این حق پتروشیمی است به عنوان قهرمان ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا حاضر شود.

وی افزود: من در جایگاه تصمیم‌گیری نیستم اما معتقدم این موضوعی است که باید فدراسیون‌بسکتبال به آن بپردازد. هنوز چیزی معلوم نیست و ابلاغی به ما نشده است. ما نمی‌توانیم درباره چیزی که نیست صحبت کنیم.

کد خبر : ۲۷۹۰۶۲