خبرگزاری کار ایران

با حضور در آزادی صورت گرفت؛

بازدید حیدر فرمان از تمرین کمانداران ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۱۳۲

مدیر فنی شورای المپیک آسیا با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از تمرین ملی پوشان تیراندازی با کمان و امکانات این رشته ورزشی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حیدر فرمان به همراه عبدالهادی محمد مدیر روابط عمومی شورای المپیک آسیا در این برنامه حاضر شده و ضمن بازدید از امکانات فدراسیون تیراندازی با کمان با محمد علی شجاعی رییس این فدراسیون گفت‌وگو کردند.

همچنین در این مراسم ربایه شهریان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، بهرام افشارزاده دبیرکل سابق کمیته‌ملی‌المپیک و مدیرعامل باشگاه استقلال‌تهران، حیدری رییس فدراسیون کونگ‌فو، علی‌پور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی حضور داشتند.

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه آماده می‌کنند.

مسوولان شورای المپیک آسیا از زهرا نعمتی که توانسته در مسابقات جهانی رکورد جهان را جابجا کند تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم همچنین از اسماعیل عبادی که موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنزآسیایی اینچئون و دو مدال طلای جایزه بزرگ آسیا در تایلند و یک مدال نقره جهان در چین شده و همچنین از ابراهیم رنجبر کماندار جانباز 70 درصد کشورمان نیز به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز