خبرگزاری کار ایران

از بازی معنوی‌نژاد راضی‌ام

کواچ: عملکردمان برابر چک راضی‌کننده بود/ آمریکایی‌ها سرویس‌های پرشی خوبی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۱۶۷

سرمربی تیم ملی والیبال از عملکرد بازیکنان ایران برابر جمهوری چک در دو مسابقه تدارکاتی اظهار رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم های ایران و جمهوری چک که شب گذشته با برتری 3 بر صفر سرو‌قامتان کشورمان به پایان رسید، با اظهار رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: تیم ایران در این مسابقه جدی‌تر بازی کرد. معنوی نژاد را هم که تازه به تیم پیوسته بود، در این بازی زیر نظر گرفتم تا درباره ترکیب نهایی تیم تصمیم بگیرم. از بازی او راضی هستم. البته اکثر بازیکنان ایران توانایی حضور در ترکیب اصلی تیم ایران را دارند و این موضوع کار انتخاب را سخت می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال نیز گفت: سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می دانیم که سرویس‌های پرشی خوبی دارد. آمریکا هم با تیم های کانادا، کوبا و مکزیک دیدارهای دوستانه ای برگزار کرد. ما متوجه تفاوت سرویس های پرشی آنان با تیم ایران شدیم. سعی می کنیم با نهایت تلاش از سرویس های خوبی بهره مند شویم و تفاوت ها را کاهش دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی با جمهوری چک به برتری سه بر صفر دست یافت. این تیم صبح امروز پراگ را به مقصد لس آنجلس آمریکا ترک کرد تا در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی آمریکا برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز