خبرگزاری کار ایران

این تیم می‌تواند موفق شود؛

مهاجرانی: پرسپولیس باید قدم آخر را محکم بردارد/کفه‌ترازو به نفع تیم برانکو است

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: برانکو و بازیکنانش برای بازی برگشت مقابل الهلال‌عربستان انگیزه کامل دارد.

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: چیزی که از صحبت مربی و بازیکنان پرسپولیس مشخص است اینکه برانکو و شاگردانش برای بازی با الهلال عربستان در خانه حریف انگیزه کامل دارند چون آنها راهی ندارند جز اینکه رو به جلو حرکت کنند. این آخرین قدم است و باید قدم آخر را محکم بردارند.  برانکو هم گفت که راهی ندارند و باید رو به جلو حرکت کنند. بازیکنان پرسپولیس هم گفته‌اند خود را برای هر اتفاقی آماده کرده‌اند.

وی افزود: وقتی تیمی مثل پرسپولیس از نظر روحی تا این اندازه آماده باشد، یعنی اینکه فاکتورهای موفقیت با شما همراه است. پرسپولیس در لیگ‌برتر نتیجه نگرفته و باید در آسیا نتیجه خوبی بگیرد. اعتقاد من این است که با این روحیه پرسپولیس می‌تواند دست پر به مملکت برگردد.

وی در مورد الهلال‌عربستان گفت: همین موقعیتی که پرسپولیس در ایران دارد الهلال هم در عربستان دارد. الهلال هم به لحاظ اقتصادی و هم از نظر تماشاگر یکی از تیم‌های خوب عربستان است. آنها ریشه در خاک دارند الهلال، الاهلی، الشباب و النصر تیم‌های قوی و قدیمی هستند و از هماهنگی بالایی هم برخوردارند.

سرمربی‌سابق تیم‌ملی درباره شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس اگر مساوی کند می‌تواند صعود کند، پس کفه‌ترازو به نفع پرسپولیس است چون الهلال چاره‌ای جز برد ندارد به همین دلیل برای حمله می‌آیند و پرسپولیس می‌تواند از ضدحملات استفاده کنند. هر دو مربی تیم‌های مقابل را آنالیز کردند و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می‌دانند. در نهایت نتیجه این بازی بستگی به حوادث درون زمین دارد.

مهاجرانی در پایان گفت: برانکو تا الان برای پرسپولیس خوب بوده و در این مدت کوتاه مثبت کار کرده و می‌تواند با پرسپولیس به موفقیت برسد، چون هم شناخت از فوتبال ما دارد و هم طوری رفتار کرده که بازیکنان و مربیان دوستش دارند. برانکو مربی شناخته شده‌ای است و می‌تواند در پرسپولیس موفق شود.

کد خبر : ۲۷۹۲۱۳