خبرگزاری کار ایران

در آستانه نخستین دیدار در لیگ جهانی؛

غلامی: شناخت خوبی از آمریکا داریم/ 2 راه برای شکست میزبان

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۴۱۷

بازیکن دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران معتقد است که دو تیم ایران و آمریکا به خوبی یکدیگر را می شناسند و تیمی می‌تواند پیروز این دو دیدار باشد که سرویس ها و دریافت‌های بهتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، عادل غلامی پس از پایان اردوی 14 روزه تیم ملی والیبال در کشورهای فنلاند و جمهوری چک افزود: والیبال آمریکا یکی از قطب های قدرتمند جهان است که در سال های اخیر نیز نمایش سطح بالایی از والیبال ارائه کرده است.

وی با یادآوری اینکه دو تیم ایران و آمریکا نسبت به یکدیگر شناخت کافی دارند، گفت: دیدار با آمریکا یکی از سخت ترین مسابقات ایران در لیگ جهانی است و چون مسابقه نخست است، سختی آن دو چندان خواهد بود.

این والیبالیست تاکید کرد: شانس دو تیم برای پیروزی برابر است اما هر تیمی که از سرویس های بهتر و دریافت خوب بهره ببرد، پیروز میدان خواهد بود.

وی درباره شرایط تیم ایران نیز گفت: روند آماده سازی بازیکنان تکمیل شده و تیم ایران در اوج آمادگی لیگ جهانی سال 2015 را آغاز خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران 10 و 11 خردادماه به مصاف تیم ملی والیبال آمریکا خواهد رفت و این نخستین دیدارهای تیم ملی والیبال کشورمان در سری رقابت های لیگ جهانی والیبال خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز به لس آنجلس رسید .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز