خبرگزاری کار ایران

صعود از این مرحله ناکامی‌ها را جبران می‌کند

منتقمی: کارشکنی سعودی‌ها باید اتحاد پرسپولیسی‌ها را بیشتر کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۵۲۹

قائم‌مقام سابق باشگاه‌پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی مقابل الهلال در عربستان پیش رو دارد.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس مقابل الهلال در عربستان بازی سختی در پیش دارد و اگر بتواند از این مرحله صعود کند ناکامی‌های این فصل را جبران می‌کند اما اگر حذف شود هم حیف است و هم تمام زحمات پیش‌بینی شده حاصلی نداشته است.

وی افزود: بهترین راه برای پرسپولیس صعود است اما کارش سخت است. عرق و غرور ایرانی ما اجازه نمی‌دهد مقابل عرب‌ها بازنده باشیم. همه ما دوست داریم پرسپولیس دست پر برگردند و نمی‌خواهیم تسلیم شوند. عرب‌ها یکسری کارها برای تضعیف روحیه بچه‌های ما کرده‌اند اما امیدوارم بازیکنان پرسپولیس موفق شوند. اگر بچه‌ها با حساب و کتاب بازی کنند و باهوش باشند و به حرف مربی گوش کنند می‌توانند موفق شوند.

وی در پاسخ به این سوال که تحرکات عربستانی‌ها چقدر می‌تواند روی کار پرسپولیس تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: دو حالت دارد یک حالت اینکه تسلیم شویم و حالت دوم اینکه غرور ما را تحریک کرده و انگیزه ما بیشتر شود و با بازی خوب‌مان برتری‌ خود را ثابت کنیم. باید به عربستانی‌ها بگوییم اشتباه کردید چون با این کارها اتحاد ما را بیشتر کردید. نباید برخوردهای آنها باعث ناامیدی ما شود، بلکه باید باعث تحریک غرور ما شود تا پیروز شویم. نقش یک سرمربی خوب در این بازی‌های بزرگ نشان داده می‌شود.

منتقمی در پایان گفت: اگر بخواهیم مسائل را فنی ببینیم با توجه به بازی رفت باید اقدامات دیگری انجام دهیم، چون الهلال در تهران خوب بازی کرد. حالا چه شیوه و روشی به کار ببریم دست برانکو است. الهلال تیم خوبی است و دوران خوبی داشته و نمی‌شود بی‌حساب و کتاب جلوی آنها بازی کرد. در مجموع کار سختی داریم و موفقیت در این بازی به غرور، اتحاد و همدلی بچه‌ها و تطبیق درایت سرمربی و مدیریت باشگاه بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز