خبرگزاری کار ایران

راد: اگر الهلال را ببریم قهرمان آسیا شده‌ایم/کلید شادی‌ملت دست پرسپولیس است

هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان گفت: به برانکو هم گفتم که اگر الهلال را در عربستان بزند جشن ملی برپا خواهد شد.

سعید راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به برانکو هم گفتم اگر پرسپولیس در عربستان الهلال را بزند جشن‌ملی به پا خواهد شد. من اینقدر از سعودی‌ها بدم می‌آید که خدا می‌داند، چون ذات بدی دارند و دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد.

وی افزود: این برد برای ما خیلی مهم است چون عربستانی‌ها مدام کارشکنی می‌کنند و نگاه بدی هم به ایرانی‌ها دارند. ما باید این بازی را ببریم. در این دیدار تدارکات پرسپولیس را باید از جان مایه بگذارند تا این بازی حیثیتی را بریم. ما اگر الهلال را ببریم و برگردیم انگار قهرمان آسیا شده‌ایم. ملت ما الان نیاز به شادی دارند و کلید این شادی دست پرسپولیس است.

وی ادامه داد: عربستانی‌ها روی اعصاب بچه های ما هستند اما بازیکنان پرسپولیس محکم شده‌اند یعنی آنقدر آبدیده هستند که با این چیزها خودشان را نمی‌بازند. پرسپولیس الان احتیاج به موفقیت دارد و این بازی خیلی حیثیتی است. به نظر من الان جنگ روانی روی بچه‌های ما تاثیری ندارد چون با بچه‌ها صحبت کردم و متوجه شدم که روحیه خوبی دارند.

پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران اظهار داشت: پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان تیم‌های ریشه‌داری هستند و اگر حقانیتی وجود داشته باشد پرسپولیس باید ببرد. عرب‌ها روی اعصاب بازیکنان و مردم ما راه می‌روند و همه ما موظف هستیم از پرسپولیس دفاع کنیم چون یک بازی ملی است و باید از تیم‌مان حمایت کنیم. با این کارشکنی‌هایی که عربستانی‌ها می‌کنند فیفا باید آنها را از مسابقات اوت کند اما قدرت دارند و پول دارند و هزینه می‌کنند و نمی توانیم با آنها طرف شویم.

راد در پایان گفت: فکر می‌کنم در این بازی پرسپولیس باید حمله‌های زهردار خودش را در 20 دقیقه اول بازی انجام دهد و گل بزند تا آنها را فلج کند، اگر این کارها را بکند شهر ریاض خاموش خواهد شد و در ضد حمله می‌توان گل‌های بعدی را زد. پرسپولیس در 20 دقیقه اول نباید محتاط بازی کند بلکه باید زهردار عمل کند و گل بزند. امیدوارم بعد از این بازی تیتر بزنید ایران به خاطر پرسپولیس هورا کشید.

کد خبر : ۲۷۹۵۳۳