خبرگزاری کار ایران

یک بازی خاص پیش‌رو داریم؛

برانکو: فقط نیاز به یک گل داریم/ هواداران الهلال را خوب می‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۶۱۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار برگشت این تیم مقابل الهلال یک بازی خاص برای سرخپوشان تهرانی محسوب می شود، گفت: فقط نیاز به یک گل داریم تا خیال‌مان را راحت کنیم.

به گزارش ایلنا ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس ایران با الهلال عربستان گفت: مسابقه روز سه شنبه یک بازی خاص برای ما است. بیرون از خانه بازی داریم که این کار را برای ما سخت خواهد کرد و مسابقه این دوره با دوره های قبل یک هشتم متفاوت است.

وی ادامه داد:به خاطر دو باخت پرسپولیس مقابل النصر و لخویا اصلا ناراحت و عصبانی نیستم و فقط نیاز به یک گل داریم تا خیال مان را مقابل الهلال راحت کنیم. اگر بتوانیم یک گل در نیمه اول بزنیم راحت می توانیم کار را اداره کنیم و زمانی باخت در بازی برای ما مهم نیست که ما 2 بر یک بازنده شویم و با این نتیجه ما صعود می کنیم و الهلال حذف می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد تماشاگران الهلال گفت: این تیم پرطرفدار در عربستان و آسیاست من از زمانی که در تیم الاتفاق عربستان بودم هواداران الهلال را خوب می شناسم. آماده ایم مقابل 70 یا 100 هزار تماشاگر بازی کنیم و مشکلی با این قضیه نداریم. اگرچه دو بازی با النصر و لخویا را باختیم ولی این نتیجه برای ما از هر مسابقه ای مهم تر است.

برانکو تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان فردا بتوانند بازی خوبی که از آنها انتظار دارم را انجام بدهند و ما دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان نیز گفت: این تیم برای نتیجه گیری برابر پرسپولیس به میدان می رود و نه بازی زیبا.

ورجیس دونیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: با شرایطی که تیم ما دارد دیگر بازی زیبا برای مان مهم نیست و فقط به نتیجه گیری فکر می کنیم. چرا که نیاز داریم با توجه به نتیجه دیدار رفت پرسپولیس را در خانه با دو گل اختلاف شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیاگو یکی از بازیکنان اصلی ماست که دو ماه او را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم و به همین دلیل نتوانست کنار ما تمرین کند اما در این بازی می توانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی الهلال با بیان اینکه تیمش در دیدار رفت مستحق شکست نبوده است، گفت: ما در تهران نیز نباید بازی را می باختیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز