خبرگزاری کار ایران

تعویق مسابقه APB به نفع احسان شد

احدی: شکست روزبهانی تاثیری روی المپیکی‌شدنش ندارد

مربی تیم ملی بوکس گفت: به تعویق افتادن مبارزه روزبهانی در APB به نفع ما شد چراکه تا آن زمان مصدومیت احسان برطرف می‌شود.

اکبر احدی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: احسان روزبهانی پس از قهرمانی در دور نخست مسابقات جهانی بوکس APB سهمیه المپیک 2016 را کسب کرد و تنها برای اینکه اسمش در سایت مسابقات المپیک ریو قرار گیرد باید در مبارزه روز 27 شهریورماه شرکت کند.

وی افزود: 8 نفر از بهترین بوکسورهای وزن منهای 81 کیلوگرم دنیا در دومین دوره مسابقات بوکس APB شرکت می‌کنند که نفر اول این مسابقات روز 27 شهریورماه جاری با احسان که قهرمان دور نخست این رقابت‌ها است دیدار خواهد کرد که برد یا باخت احسان در این مبارزه تاثیری در المپیکی‌شدن او نخواهد داشت.

مربی تیم ملی بوکس درباره میزان آمادگی روزبهانی عنوان داشت: احسان تمریناتش را به طور منظم پیگیری می‌کند و تنها نگرانی ما بابت آسیب‌دیدگی بینی او است. البته زمان زیادی تا دیدار نهایی APB باقی است و امیدواریم مصدومیت احسان تا آن موقع برطرف شود.

احدی درباره سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس گفت: "وینکوف" مربی خوب و بادانشی است و فکر می‌کنم بتواند کمک خوبی به بوکس ایران کند. روش تمرینات این مرد اوکراینی متفاوت است و فکر می‌کنم حضور او به نفع بوکس ایران باشد.

مربی تیم ملی بوکس درباره اردوی ترکیه بیان داشت: در نظر داریم یک اردوی تدارکاتی مشترک با ترکیه در این کشور برگزار کنیم. فکر می‌کنم این اردو از هر نظر به نفع ما باشد زیرا ترک‌ها در بوکس صاحب‌سبک به حساب می‌آیند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روزبهانی هم در اردوی ترکیه حضور خواهد داشت، تصریح کرد: بله؛ اتفاقا ترک‌ها در وزن‌های نزدیک به احسان 2 سهمیه المپیک کسب کردند که می‌توانند حریف‌های تمرینی مناسبی برای روزبهانی باشند.

کد خبر : ۲۷۹۷۲۳