خبرگزاری کار ایران

کار دشواری مقابل امریکا داریم؛

محمودی: شرایط خوبی برای لیگ جهانی والیبال نداریم/ کواچ نمی تواند معجزه کند

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: معمولا تیم ما در بازی های اول ضعیف عمل می کند.

بهنام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط تیم ملی در آستانه بازی با آمریکا خوب است. بازی های اول و دوم معمولا سخت است و امیدوارم بچه ها خوب و درخشان ظاهر شوند. معمولا تیم ما در بازی های اول یک تورنمنت ضعیف عمل می کند تا راه بیفتد. امسال نسبت به سال گذشته گروه سختی در لیگ جهانی داریم و کار ما دشوار است.

وی در مورد تیم ملی آمریکا گفت: آمریکا تیم خیلی خوب و قوی است و در خانه خودش بازی می کند و همین مساله کار ما را سخت تر می کند و باید خیلی هوشیار بازی کنیم تا در آنجا موفق شویم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درباره عملکرد کواچ در تیم ملی ایران اظهار داشت: فکر می کنم کواچ  مربی خوبی است و می تواند موفق شود. تیم ما بدنسازی خوبی داشته و کواچ می تواند تاثیرگذار باشد اما در حال حاضر شرایط خوبی نداریم چون هم بازیکنان آسیب دیده داریم و هم تیم های دیگر ما را آنالیز کرده اند و مثل گذشته ما را یک تیم معمولی نمی بینند.

محمودی در پایان گفت: کواچ به تنهایی نمی تواند والیبال ما را متحول با معجزه کند چون والیبال یک ورزش گروهی است. همه باید دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا شاهد تحول در این رشته باشیم.

کد خبر : ۲۷۹۷۴۴