خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک با روسای انجمن‌ها

حمیدی: ورزش‌کارگران با تشکیل‌فدراسیون وارد مرحله نوینی شد/دوران خوبی در راه است

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۸۳۴

نشست روسای مشترک روسای انجمن‌های ورزشی با رییس و اعضای هیات‌رییسه هیات ورزش‌کارگران استان‌تهران در تالار زمرد مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن حمیدی رییس هیات ورزش کارگری استان‌تهران با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: با تشکیل فدراسیون ورزش کارگری و انتخاب احمد حسین زادگان که یک مدیر ورزشی و فرهنگی است ورزش کارگران وارد فاز جدیدی از فعالیت های خود شد و با شناختی که بنده از اعضای هیات رییسه فدراسیون کارگری دارم یقین دارم ورزش‌کارگران دوران پر فروغی را پیش رو دارد.
 
حسن حمیدی با تاکید بر این نکته که وظیفه ما به عنوان هیات ورزش‌کارگری یا همان اداره سابق ورزش کارگران تهران و شما بسیار سنگین تر شده، افزود: در گذشته اوج مسابقات‌کارگران در سطح کشور نهایتا منجر به سالی یک‌دوره مسابقات قهرمانی کارگران می‌شد اما در تشکیلات فدراسیون برگزاری مسابقات لیگ‌سراسری در اغلب رشته‌ها دیده شده که این مسابقات لیگ می‌تواند شور و شوق و اشتیاق زیادی را در ورزش کارگران باعث شود.
 
رییس انجمن کشتی کارگران کشور گفت: امسال برای اولین بار کاروان 100 نفری ورزش‌کارگران در مسابقات جهانی کارگران در ایتالیا حضور پیدا می‌کند که خود این می‌تواند انگیزه را نزد خانواده ورزش‌کارگری افزایش دهد، ضمن اینکه فدراسیون جهانی ورزش‌کارگری برای فرزندان و خانواده‌های کارگران نیز جشنواره‌ها و مسابقاتی را برگزار می‌کند که ان‌شالله پس از حضور کاروان ایران در مسابقات جهانی ایتالیا و ثبت نام رسمی و عضویت ایران در فدراسیون جهانی می‌توانیم برای آینده امیدوار باشیم که مسابقاتی برای خانواده و فرزندان کارگران نیز برگزار شود و همه اینها در جهت سلامت نیروی کار و صیانت از کار و کارگر است.
 
وی از انجمن‌ها خواست با انجمن‌های فدراسیون‌کارگری و همچنین فدراسیون‌های مربوطه ارتباطی تنگاتنگ و نزدیک داشته باشند و افزود: در هر حال ما اگر چه تحت حمایت وزارت‌کار هستیم اما با توجه به اینکه فدراسیونی مستقل داریم و هیات‌ها و انجمن‌ها نیز می‌توانند به تبعیت آن استقلال داشته باشند باید به دنبال جذب اسپانسر باشیم تا از این طریق به رونق مسابقات در استان کمک شود.
 
حمیدی اضافه کرد: ورزش کارگران تهران با وجود روسای انجمن های خوب و فعال و عاشق کار ، یقینا باید دوباره در همه رشته ها فعال و پویا شود و ما هم به عنوان متولی ورزش کارگران تهران تا حد ممکن از شما حمایت خواهیم کرد.
 
در این نشست پس از صحبت‌ها و پیشنهادات روسای انجمن‌های ورزشی، روسای هیات‌های ورزشی 6 شهرستان تابعه استان تهران احکام خود را از حسن حمیدی دریافت کردند.
 
بر اساس این احکام، محمد محلوجی به عنوان سرپرست هیات شهریار، حسن فضل‌الهی(رباط کریم)، کاظم ایمانی‌(شهرری)، علیمحمدی(پاکدشت)، جمشید شادمندی(شهر قدس) و مهدی مریدی(قرچک) معرفی و احکام خود را دریافت کردند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز