خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی زنان آسیا-چین؛

شکست بانوان والیبالیست‌‌ایران مقابل کره‌جنوبی/شاگردان‌هاشمی به نیمه‌نهایی نرسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۸۷۹

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در روز هفتم مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم قدرتمند کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

یه گزارش ایلنا، ملی‌پوشان ایران در این بازی که برای قرار گرفتن در جمع 4تیم برتر مسابقات برابر کره‌جنوبی صف کشیدند، با نتیجه 3 بر یک شکست خوردند.

بازیکنان ایران در ست اول با ترکیب شبنم علیخانی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، فرنوش شیخی، شکوفه صفری و مهدیه خواجه‌کلایی به میدان رفتند و با نشان‌دادن عملکرد خوب و کمتر شدن اشتباهات فردی توانستند 17 امتیاز از این تیم پرقدرت بگیرند.  این ست در نهایت با نتیجه 25-17 به پایان رسید.

در ست دوم ملی‌پوشان‌ایران به خود باوری رسیده و با روحیه جنگندگی بالایی بازی کردند. در این ست حملات و دفاع خوب بازیکنان ایران نتیجه را با پیروزی 25-22 به نفع کشورمان به پایان رساند.

در ست سوم بانوان ایران مقهور سرعت کره‌جنوبی شدند و با حملات خوب حریف 25-17 مغلوب شدند.

در ست چهارم نیز تماشاگران ایران را تشویق کردند اما اشتباهات فردی بازیکنان کشورمان نتیجه را 25-14 به نفع کره‌جنوبی به پایان رساند.

تیم ملی ایران با شکست در این بازی فردا ساعت 10:30 برابر ویتنام قرار می‌گیرد.

ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها یک پیروزی برابر هند و 4 شکست مقابل تیم‌های چین، ویتنام، ژاپن و کره‌جنوبی به دست آورده‌اند و برای کسب عنوان پنجم تا هشتم برابر ویتنامی قرار می‌گیرند که در مرحله‌دوم این مسابقات 3 بر 2 مغلوب این تیم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز