خبرگزاری کار ایران

بزودی تمرینات اختصاصی را شروع می‌کنم؛

قاسمی‌پور: کمربند قهرمانی بوکس جهان را می‌خواهم / تمرینات "وینکوف"متفاوت است

بوکسور گیلانی وزن 69 کیلوگرم کشورمان به عنوان دومین نماینده ایران در مسابقات لیگ ستارگان جهان APB شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از اینکه احسان روزبهانی با حضور در مسابقات APB به عنوان نخستین نماینده ایران موفق به کسب کمربند قهرمانی شد، حالا نوبت به امین قاسمی‌پور رسیده با حضور در این رقابت‌ها شانس خود را برای تصاحب کمربند قهرمانی جهان امتحان کند.

قاسمی‌پور در این‌باره به خبرنگار ایلنا گفت:29خردادماه جاری برای حضور در مسابقات APB عازم مسکو روسیه خواهم شد.

وی افزود: به زودی تمرینات‌اختصاصی را زیر نظر اکبر احدی شروع خواهم کرد تا آماده حضور در این پیکارهای بزرگ شوم. حضور در این مسابقات برای هر بوکسوری افتخار است اما من کمربند قهرمانی جهان را می‌خواهم و برای دست‌یابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

قاسمی‌پور با اشاره به اینکه فدراسیون‌بوکس احدی را به عنوان مربی اختصاصی من انتخاب کرده، گفت: این تصمیم فدراسیون است و من به عنوان یک بوکسور کارم را انجام می‌دهم و امیدوارم با تمریناتی که برای من در نظر می‌گیرند بتوانم تا شروع مسابقات APB به مرز آمادگی برسم.

دومین نماینده بوکس ایران در مسابقات APB یادآور شد: برای قهرمانی در این مسابقات باید 4 یا 5 بوکس سنگین انجام داد. واقعا دست‌یابی به کمربند قهرمانی کار ساده‌ای نیست اما من برای رسیدن به این مهم نا امید نیستم.

وی درباره سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس نیز گفت:حدود 3 هفته است تمرینات تیم‌ملی بوکس زیر نظر ولادمیر وینکوف آغاز شده است. او مربی خوب و خاصی است و تمرینات متفاوتی را برای ما در نظر گرفته است. فکر می‌کنم برای قضاوت درباره وینکوف خیلی زود باشد و باید کمی به او زمان داد.

قاسمی‌پور ادامه داد: در این مدت تنها به انجام تمرینات‌بدنی و آمادگی‌جسمانی پرداختیم و باید نوع تمرینات‌فنی مربی اوکراینی را هم ببینیم تا بتوانیم درباره او نظر دهیم.

ملی‌پوش وزن 69 کیلوگرم بوکس کشورمان درباره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: فکر نمی‌کنم حضورم در مسابقات APB ربطی به قهرمانی آسیا داشته باشد. به احتمال فراوان برنامه این دو رویداد بزرگ با هم تداخل پیدا نمی‌کند و می‌توانم در صورت صلاحدید کادر  فنی تیم‌ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کنم.

کد خبر : ۲۷۹۹۵۶