خبرگزاری کار ایران

با هدف رفع سوء تفاهم‌ها برگزار شد؛

دیدار فتح‌الله‌زاده و حسن روشن در میعادگاه حجازی

پس از سال‌ها دلخوری میان مدیر عامل پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال ، علی‌فتح الله‌زاده و حسن روشن نشستی را با همدیگر برگزار کرده و کدورت‌ها را از بین بردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت ناصر حجازی، علی فتح‌الله‌زاده و حسن روشن روز سه‌شنبه با دعوت تهیه کننده فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" ناهار را با هم در مکانی که محل نشست هفتگی مرحوم ناصر حجازی با دوستانش بود، صرف کردند.

در این نشست طرفین با بیان گله‌هایی که از یکدیگر داشتند، دلخوری‌های موجود را که بعضا برگرفته از سوءتفاهم‌ها و شیطنت اطرافیان هم بود، برطرف کرده و بر تقویت دوستی و یکدلی میان خود تاکید کردند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از دلسوزی‌ها و صداقت حسن روشن در دوران مدیریت خود گفت و افسوسش را بابت عدم همکاری‌های بیشتر با پیشکسوت‌استقلال اعلام و ابراز امیدواری کرد در آینده ارتباط کاری نزدیکتری میان آنها صورت گیرد.

گلزن محبوب آبی‌پوشان در دهه پنجاه نیز با تاکید بر زحمات علی فتح‌الله‌زاده در طی دوران مدیریتش، معتقد بود که وی با  تجربیاتی که به دست آورده، شایستگی سال‌ها مدیریت در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال تهران را دارد.

در این نشست، حاضران در جلسه ضمن پرداختن به مسایل روز فونبال ایران و باشگاه محبوب‌شان استقلال، یاد و نام ناصر حجازی را نیز گرامی داشتند.

کد خبر : ۲۷۹۹۹۵