خبرگزاری کار ایران

با درخواستی از وزیر ورزش؛

استان تهران خواستار در اختیار گرفتن سرخابی‌ها شد/آنها را از بحران نجات می دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۴۰

اداره کل ورزش و جوانان تهران خواستار تحت پوشش قراردادن دو باشگاه تهرانی استقلال و پر‌سپولیس شد و اعلام کرد با جذب منابع مالی مناسب این دو باشگاه را از بحران نجات خواهد داد.

به‌ گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به ارائه درخواستی به وزیر ورزش و جوانان برای در اختیار قرارگرفتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ما درخواست کردیم تا دو تیم استقلال و پر‌سپولیس را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار کنند تا ما همانند سایر استان‌ها که تیم شهرشان را در اختیار دارند بتوانیم این دو تیم را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: در صورت واگذاری این دو تیم به اداره ورزش و جوانان استان تهران ما می‌توانیم حاشیه را کنار بزنیم و این دو تیم را به شکل شایسته‌ای اداره کنیم. تهران این پتانسیل‌ را دارد که سرخابی‌ها را در اختیار داشته و به عنوان پایتخت باید الگوی استان‌های دیگر باشد.

گرشاسبی با اظهار تاسف از نقش نداشتن اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در امور سرخابی‌ها خاطر‌نشان کرد: متاسفانه حتی این اداره کل در جلسات هماهنگی این دو تیم دعوت نمی‌شد و هیچ نقشی را در این دو تیم ایفا نمی‌کرد. ما باز هم اعلام می‌کنیم که این آمادگی را داریم که پر‌سپولیس و استقلال را در اختیار بگیریم و آنها را از این شرایط بحرانی نجات دهیم.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطر‌نشان کرد: با حضور اسپانسرهای توانمندی که وجود دارد می‌توانیم این دو تیم را از نظر مالی نیز تامین کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز