خبرگزاری کار ایران

فینال اصلی امروز است

زنگنه: همیشه به بزرگترها احترام می‌گذارم/ هرگز به آقا جواد توهین نکردم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۶۱

فوروارد قدرتی تیم بسکتبال مهرام با تاکید بر این‌که همیشه احترام بزرگتر‌ها را نگه می‌دهد، اظهار کرد هرگز به جواد داوری توهین نکرده است.

 آرمان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: گفته بودم هنوز چیزی تمام نشده است. حالا نتیجه فینال 3 بر 2 شده و امروز باید با دانشگاه بجنگیم. فینال اصلی امروز است. چاره‌ای جز شکست دانشگاه نداریم تا کار را به تساوی بکشانیم و در ادامه برای قهرمانی بازی کنیم.  

وی درباره 5 خطائه شدن‌اش در دیدار دیروز و اعتراضش به داوری مسابقه توضیح داد: من اصلاً به داوری اعتراض نکردم. داوری خوب بود و اگر هم اشتباهی در قضاوت هست برای هردوطرف پیش می‌آید. هیچ داوری به عمد برای تیمی سوت نمی‌زد. درباره 5 خطائه‌ شدنم هم باید بگویم، مهم موفقیت تیم بود. البته قبول دارم در برخی صحنه‌ها نباید مرتکب خطا می‌شدم اما خوشحالم که بازی موثری برای مهرام به نمایش گذاشتم.

زنگنه درباره دلخوری جواد داوری،‌ کاپیتان دانشگاه آزاد از وی گفت: من هرگز به آقا جواد چیزی نگفتم و توهین نکردم. اصلا روی صحبت من با اونبود. فکر می کنم داوری حرف‌های من را به خودش گرفت. همیشه احترام بزرگترها را نگه داشتم و تاجایی که یادم است، فکرنمی‌کنم هیچ بزرگتری از دست من دلخور باشد. حتماً در‌این باره با او صحبت می‌کنم و توضیح می‌دهم.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز