خبرگزاری کار ایران

دفاع از قهرمانی برای ما ارزشمند‌ است

داگ بیل: تماشاگران ایران را تشویق می‌کنند/ رابطه خوبی با داورزنی دارم

رییس فدراسیون والیبال آمریکا معتقد است ایرانی‌ها با حضور در سالن یو اس سی گی لن سنتر لس‌آنجلس تیم کشورمان را تشویق می‌کنند.

به گزارش ایلنا،‌ داگ بیل با اشاره به بازی فردای تیم‌های والیبال ایران و آمریکا اظهار کرد: هر دو کشور دارای تیم ملی والیبال خوبی هستند و در میان 5 تیم برتر دنیا هم در لیگ جهانی و هم در جام جهانی قرار دارند.

وی با پیش بینی اینکه نتیجه مسابقه ایران و آمریکا بسیار نزدیک خواهد بود، تصریح کرد: البته تیم ملی والیبال ایران فرصت آمادگی بیشتری در اختیار داشته و با تیم های فنلاند و جمهوری چک قبل از آمدن به آمریکا، بازی دوستانه برگزار کرده است. از سوی دیگر تیم آمریکا میزبان است و از امتیاز میزبانی بهره می برد.

رییس فدراسیون والیبال آمریکا تاکید کرد: تماشاگران زیادی به سالن خواهند آمد و از آنجا که ایرانی‌های زیادی در لس آنجلس زندگی می‌کنند، به احتمال زیاد اکثر تماشاگران تیم ایران را تشویق خواهند کرد. به هر حال نتیجه بازی نزدیک خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که نتیجه مسابقه را چگونه پیش بینی می کنید؟ گفت: امیدوارم آمریکا ببرد. البته ما اینجاییم تا ببریم. خواسته ما برد است. دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ جهانی برای ما اهمیت بسیاری دارد. ما قبلاً هم با ایران بازی کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

رییس فدراسیون والیبال آمریکا درباره همکاری های دو فدراسیون ایران و ایالات متحده و قراردادهای همکاری در ورزش والیبال گفت: گفتگوهای زیادی در مورد همکاری با ایران صورت پذیرفت. امیدواریم این همکاری ها ادامه یابد و در آینده نیز بیشتر شود. من رابطه خوبی با آقای داورزنی دارم. تبادل اطلاعات خوبی نیز با هم داریم.

وی تاکید کرد :‌من رضایت بالایی از امضای قراردادهای همکاری دارم و فکر می‌کنم چنین روابطی برای هر دو کشور جنبه مثبتی دارد. قرار شد درباره والیبال ساحلی و والیبال گروه سنی جوانان و همچنین درباره به روز رسانی امکانات ورزشی نیز همکاری داشته باشیم.

تیم ملی والیبال بامداد فردا به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ به مصاف آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال گذشته می رود.

کد خبر : ۲۸۰۵۷۰