خبرگزاری کار ایران

اضافه‌کردن مربی جدید ریسک است

بداغی: شیطنت برخی دوستان من را از تیم ملی جدا کرد/به کارم ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۷۷

سرمربی تیم‌ملی کاراته بانوان که به دلیل بروز برخی مشکلات چند ماهی از تیم‌ملی کاراته جدا شده بود بار دیگر سکان هدایت تیم را بر عهده گرفت.

فریبا بداغی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: پس از بازی‌های آسیایی اینچئون شیطنت برخی دوستان باعث جدایی من از تیم ملی شد.البته در همان زمان هم هیچ مصاحبه‌ای علیه دوستان نداشتم و همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم.

وی درباره حضور مجدد در رأس کادر فنی تیم ملی بانوان گفت: این یک شرایط خاص بود. در نشستی که با مسئولین فدراسیون کاراته داشتم، سوء تفاهم‌ها برطرف شد و پیشنهاد فدراسیون را قبول کردم. از آنجایی که به کار خودم و بچه‌های تیم ملی ایمان داشتم این مسئولیت را پذیرفتم  و امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاه باقی مانده ملی‌پوشان را به فرم ایده‌آل برسانم.

بداغی ضمن بیان اینکه تنها مشکل ما مسایل روحی و روانی بازیکنان است، گفت: بی‌تردید تغییرات پی در پی کادر فنی روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و در حال حاضر تنها مشکل ما همین موضوع است که امیدوارم با شناختی که از بچه‌ها دارم این مشکل را هم به زودی برطرف سازیم.

وی افزود: بیشتر اردونشینان ما را بازیکنان باتجربه تشکیل می‌دهند و من در نخستین اردو در این‌باره صحبت‌هایی با ملی‌پوشان انجام دادم و فکر می‌کنم انگیزه بالای بانوان کاراته ایران بر همه مشکلات بچربد.

بداغی با اشاره به زمان کوتاه باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن عنوان کرد: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین عملکرد را داشته باشیم. واقعا کار برای ما سخت است اما بچه‌های ما ثابت کرده‌اند آمادگی رویارویی با مشکلات را دارند و می‌توانند در شرایط سخت هم نتیجه بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که گویا عده‌ای از ملی‌پوشان نسبت به عملکرد کادر فنی قبلی معترض بودند اعلام کرد: نمی‌خواهم در این‌باره حرفی بزنم تا حاشیه درست شود. در حال حاضر تمام فکرم معطوف کارم است و به اینگونه حواشی توجهی ندارم.

سرمربی جدید تیم ملی بانوان کاراته با بیان اینکه اضافه کردن نفر جدید به کادر فنی تیم ملی در این شرایط ریسک بزرگی است، گفت: زمان زیادی تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا نداریم و فکر نمی‌کنم حضور نفر جدید در کادر فنی کمکی به تیم کند. در حال حاضر خانم صادقی از کادر قبلی در کنار تیم هستند و برای اضافه کردن نفر جدید هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

بداغی در پاسخ به این سوال که آیا کاراته‌کایی به  اردوی تیم‌ملی اضافه خواهد شد، متذکر شد: در این شرایط نمی‌توانیم کسی را به اردو اضافه کنیم. در حال حاضر 15 نفر در اردوی بانوان حضور دارند که در اردوی بعدی آنها را به 10 نفر کاهش می‌دهیم. رقابت‌های انتخابی در زمان کادر فنی قبلی انجام شده و با توجه به کمبود زمان با همین نفرات کار را پیش خواهیم برد.

چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شهریورماه جاری در یوکوهامای ژاپن برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز