خبرگزاری کار ایران

فینال جام حذفی اسپانیا؛

دومین جام اسپانیا به کام کاتالان ها/ نیوکمپ در انتظار 3 گانه بارسا

بارسایی ها موفق شدند جام قهرمانی کوپا دل ری را در خانه بالای سر ببرند تا دومین جام اسپانیا هم به نام کاتالان ها ضرب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 24 در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل ری در ورزشگاه نیوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو قرار گرفت که شاگردان لوئیس انریکه موفق شدند با برتری 3 بر یک ضمن بالا بردن جام قهرمانی، بیست و هفتمین قهرمانی خود را در این رقابت ها را ثبت کنند

ترکیب بارسلونا: تراشتگن، پیکه، آلبا، ماسچرانو، آلوس، اینیستا، راکیتیچ، بوسکتس، سوارز، نیمار و مسی

ترکیب بیلبائو: هرنین، لاپورته، سن خوزه، بنیات، بوستینزا، آیرائولا، اچیتا، میکل ریکو، آدوریس، بالانزیاگا، ویلیامز

دقیقه 20 لیونل مسی تکنیک ناب خود را در ورزشگاه خانگی بارسا بار دیگر به نمایش گذاشت و با به هم ریختن صف مدافعان بیلبائو به زیبایی با شوتی زمینی دروازه حریف را باز کرد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

دقیقه 37 همکاری تیمی خط آتش بارسا دومین گل را برای این تیم به ارمغان آورد. نیمار زننده این گل بود تا نتیجه 2 برابر شود.

این پایان کار نبود چراکه دقیقه 74 بار دیگر لئو مسی بود که موفق به گلزنی شد تا کار بیلبائو را تمام کند و جام قهرمانی را در خانه نگه دارد. نفوذ عالی دنی آلوس از سمت راست و ارسال زمینی این بازیکن در میانه راه به مسی رسید که این بازیکن آرژانتینی از تعلل مدافعان بیلبائو نهایت بهره را برد و با ضربه ای دقیق توپ را برای سومین بار به تور دروازه هرنین دوخت.

ارگه دقیقه 80 ایناکی ویلیام برای بیلبائو گلی را به ثمر رساند ولی این گل دردی از این تیم دوا نکرد و بازی با نتیجه 3 بر یک به سود بارسا به پایان رسید تا بیست و هفتمین جام قهرمانی در کارنامه کاتان ها ثبت شود.

جرارد پیکه، نیمار، سرخیو بوسکتس  از بارسا و آندونی ایرائولا، مایکل بالنزیاگ، ایناکی ویلی و آریتز آداریز از بیلبائو در این دیدار پر برخورد و خشن از قاضی میدان کارت زرد دریافت کردند.

کد خبر : ۲۸۰۶۷۲