خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواستند تیم ما بالا بیاید؛

نظیف کار: ناداوری‌ها به تیم ما لطمه زد/ درودگر تمرکز ما را بهم ریخت!

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۷۱

مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: مهم‌ترین دلیل ناکامی ما در 2 بازی پلی آف مشکلات داوری بود.

علیرضا نظیف کار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر کنم مهم‌ترین عاملی که باعث شد در 2 بازی پلی آف نتوانستیم نتیجه بگیریم مشکلات داوری بود. در بازی رفت گل صد در صد درست ما را داور قبول نکرد و در بازی برگشت هم داور پنالتی ما را نگرفت.

وی افزود: واقعیت این است که دوست نداشتند ما بالا بیاییم چون در این چند هفته همه جوره ما را تحت فشار گذاشتند. یک سری‌ها می گفتند که ما به بازیکن حریف و داور پول داده ایم و گل های مشکوک می زنیم. به نظر من درودگر تمرکز و انرژی که روی تیم ما گذاشت اگر روی تیم خودش می گذاشت؛ 6 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می شد اما او مثل وقتی که در ملوان نتیجه نگرفت و همه تیم ها را مقصر می دانست؛ امسال هم تیم ما را تحت فشار گذاشت تا ناکامی خودش به چشم نیاید.

مدافع مس کرمان ادامه داد: در این چند هفته ما تمرکز نداشتیم و بچه های ما عصبی بودند و مشکلات زیادی داشتیم. نمی‌دانم چرا در نیم فصل اول که نتیجه نمی‌گرفتیم کسی حرفی نمی زد اما در نیم فصل دوم این همه حاشیه برای ما درست کردند و تمرکز ما را به هم زدند تا نتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

نظیف کار در پایان گفت: به لحاظ فنی صد در صد توانایی صعود به لیگ برتر را داشتیم چون هیچ تیمی در ایران نیست که بتواند از 15 بازی 13 بازی را ببرد. در نیم فصل اول یکسری مشکلات داشتیم چون 6 بازیکن اصلی ما کنار تیم نبودند اما در نیم فصل دوم تیم ما تقویت شد و خیلی خوب بازی می کردیم ولی انگار دوست نداشتند تیم ما صعود کند و در چند بازی اخیر اشتباهات داوری به ضرر ما بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز