خبرگزاری کار ایران

هردوتیم قهرمان شدند

گل‌محمدی: ذوب‌آهن بهترین تیم لیگ و جام حذفی بود/ ماندن و رفتنم مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۴۸

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تیم‌‌اش را بهترین تیم این فصل فوتبال ایران می‌داند و معتقد است ماندن یا رفتن‌اش از جمع ذوبی‌ها مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم نفت تهران و ذوب‌آهن هر دو قهرمان شدند. جوانانی امروز بازی کردند که همه آنها لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند. این قهرمانی متعلق به هواداران ما است و به آنها تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی ادامه داد: افتخار بزرگی است در 9 هفته اول لیگ روزهای سختی را گذراندیم و همیشه به بازیکنانم می‌گفتیم این روزهای سخت می‌تواند سکوی پرتاب ما شود تا آینده بهتری داشته باشیم و خدا را شکر که بازیکنان آرام آرام اعتماد به نفس پیدا کردند. کسی فکرش را نمی‌کرد ما قهرمان شویم.

وی با اشاره به مشکلات ابتدای فصل این تیم، توضیح داد:  با اراده آهنین و همت عالی توانستیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و جزو 4 تیم بالای جدول باشیم. از همه عوامل باشگاه، هیأت مدیره، مدیرعامل و هواداران ذوب‌آهن و پرسپولیسی‌هایی که امروز تعدادشان در ورزشگاه کم نبود هم تشکر می‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به روند رو به رشد این تیم اظهار کرد: با اجازه از تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، نفت و تراکتورسازی باید بگویم ما بهترین تیم این فصل بودیم هم جام حذفی را گرفتیم و هم فوتبال زیبایی ارائه کردیم. از هفته دهم روند رو به رشد خود را آغاز کردیم و این روند تا آخر فصل ادامه پیدا کرد و تا آخر فصل توانستیم قهرمان شویم.

وی درباره شرایط حضورش در ذوب‌آهن توضیح داد: دوست ندارم مدام باشگاه عوض کنم اگر شرایط خوبی فراهم باشد می‌مانم. هیأت مدیره خوبی داریم که می‌تواند شرایط خوبی را فراهم کند. یک تیم خوب ساخته‌ایم و دوست دارم این روند را ادامه دهم اما ماندنم در ذوب‌آهن 100 درصد نیست. باید همه چیز مشخص شود و شرایط قرارداد معلوم شود البته مشکل خاصی برای ماندنم وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز