خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف ما قهرمانی آسیاست/ مصاحبه منفی از من بیاورند جایزه بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۸۲

سرمربی تیم ملی کاراته با بیان اینکه به حاشیه ها توجهی ندارد و تنها به اعتلای کاراته ایران فکر می کند، گفت: هدف اصلی کادر فنی قهرمانی در آسیاست.

غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تکمیل کادر فنی تیم ملی کاراته اظهار داشت: هر انتخابی که صورت می‌گیرد با انتقادهایی همراه است. ما یک تیم فنی خوب و کارآمد را برگزیدیم تا در زمان باقی‌مانده تا قهرمانی آسیا به مرز آمادگی برسیم.

وی درباره صحبت‌هایی که درباره اختلاف بین علی کتیرایی و فدراسیون مطرح می‌شود، گفت: او یکی از مربیان جوان و بادانش کاراته کشور است و فکر می‌کنم کارنامه مشخصی هم دارد و این موضوع برای من از همه چیز مهم‌تر است. هر کسی می‌تواند در موضوعات مختلف اظهارنظر کند و مصاحبه‌های کتیرایی هم نظر شخصی‌اش بوده و به من ارتباطی ندارد.

وی افزود: بعد از انتخاب من به عنوان سرمربی هم همین حاشیه‌ها را برایم درست کردند اما از طریق همین مصاحبه اعلام می‌کنم هر کس یک خط مصاحبه‌منفی از من درباره رئیس فدراسیون بیاورد جایزه دارد!

سرمربی تیم‌ملی کاراته درباره اوج‌گرفتن شایعاتی مبنی بر کنار رفتن سمندر از ریاست فدراسیون‌کاراته، گفت: به این موضوعات توجهی ندارم و حواسم به کار خودم است.به نظر من علیرضا سمندر انسان سالم و خوش‌قلبی است و همیشه چوب همین مسئله را خورده است.

 دباغیان درباره انتقاد برخی پیشکسوتان از او به دلیل قبول زودهنگام سرمربیگری تیم ملی عنوان کرد: واقعا از این حرف‌ها تعجب می‌کنم. ما در فوتبال امروز شاهد هستیم در یک روز مربی را کنار می‌گذارند و در همان روز سرمربی جدید را معرفی می‌کنند. این یک امر طبیعی در ورزش است و بنده هیچ عجله‌ای برای هدایت تیم ملی به خرج ندادم.

سرمربی جدید تیم ملی کاراته با بیان اینکه استاد آرین‌خو همیشه برایم قابل احترام است، بیان داشت: پیش از اینکه آرین‌خو به عنوان مدیر تیم‌های ملی شروع به فعالیت کند، رئیس فدراسیون با من مذاکراتی برای هدایت تیم ملی کاراته انجام داده بود که بنا به دلایلی به سرانجام نرسید.

وی درباره اینکه گفته می‌شود طی تماس تلفنی از علیرضا سلیمانی برای هدایت تیم ملی رخصت گرفته‌ام با تعجب گفت: من؟! چطور می‌شود با وی تماس گرفته باشم در حالیکه شماره موبایلش را ندارم. بنده احترام خاصی برای سلیمانی قائل‌ام اما این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: هدف اصلی کادر فنی تیم ملی کاراته قهرمانی آسیا است و ما بدون توجه به حاشیه‌ها به کارمان ادامه می‌دهیم. مطالبی که درباره مدت و مبلغ قرارداد بنده منتشر می‌شود برایم بی‌اهمیت است زیرا تا هر وقت که من را بخواهند مانند یک سرباز در خدمت کاراته کشورم هستم و هر وقت بگویند برو بدون هیچ اعتراضی می‌روم.

دباغیان درباره مسابقات قهرمانی آسیا یوکوهامای ژاپن اظهار داشت: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. درست است که نمی‌توانیم زمان را به عقب برگردانیم اما می‌توانیم به کار خود سرعت بدهیم. درحال حاضر ملی‌پوشان ما به علت حضور در مسابقات سوپر لیگ در شرایط مسابقه قرار دارند و ما باید با تمرینات با برنامه آنها را به مرز صد در صد آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا برسانیم.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان افزود:با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن برگزار می‌شود، خیلی‌ها این کشور را شانس نخست کسب قهرمانی می‌دانند اما به جرأت می‌گویم در بخش کومیته هیچ کشوری در آسیا در حد و اندازه رقابت با ایران نیست و ما می‌توانیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز