خبرگزاری کار ایران

مسئولان استان به داد تیم برسند؛

جهانی: کسی نمی‌آید اسپانسر ملوان شود/ نگذارند کاسه «چه‌کنم» دست بگیریم!

پیشکسوت ملوان گفت: محجوب استعفا می‌دهد اما بعد ار 10 دقیقه استعفای او تکذیب می‌شود.

غفور جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استعفای محجوب از ملوان همیشه به نحوی بوده که استعفا می‌دهد اما بعد از 10 دقیقه استعفایش تکذیب می‌شود، هر چند انگار این بار قضیه جدی است.

وی افزود: محجوب کم و بیش برای ملوان ملوان خرج می‌کرد، البته نه در حد عالی اما کم و بیش خرج می‌کرد و حالا اگر ما محجوب را از دست بدهیم چه کسی را بیاوریم؟ کسی نمی‌آید اسپانسر ملوان شود و هزینه کند. بنده از تمام مسئولان سیاسی استان‌گیلان و شهر انزلی می‌خواهم به داد این تیم برسند چون اگر زمان را از دست بدهیم مثل فصل‌قبل خواهیم شد و باید کاسه چه کنم چه کنم دست بگیریم.

وی ادامه داد: محجوب 70 درصد سهام ملوان را در اختیار داشت و اگر می‌خواهند دوباره سهام باشگاه را به او بدهند باید با محجوب هماهنگ باشند و حد و حدود مشخص باشد. در ملوان حد و حدود مشخص نیست و همین مساله مشکل‌ساز شده است.

جهانی در پایان گفت: هر روز که بگذرد و تکلیف ملوان روشن نشود به ضرر این تیم است. مسئولان هر کاری می‌خواهند بکنند همین الان بکنند و سریع‌تر تصمیم بگیرند چون 10 روز دیگر خیلی دیر است و باید خیلی سریع و بدون تعارف تصمیم بگیرند. در همین استان‌گیلان و شهر انزلی آدم پولدار کم نیست که می‌توانند به ملوان کمک کنند. من هم با تمام وجود از طریق دوستانی که دارم می‌توانم به ملوان کمک‌مالی کنم اما مسئولان باید سریع برای آینده ملوان تصمیم بگیرند.

کد خبر : ۲۸۱۳۹۰