خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی قهرمانی آسیا- چین؛

هاشمی: سطح رقابت ها کار را برای ما سخت کرد/ در فینال عملکرد بهتری خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۴۱۳

دونده دوی 400 متر کشورمان گفت: سطح رقابتهای قهرمانی آسیا در این دوره بالا و رقابت بسیار سخت است.

به گزارش ایلنا، سجاد هاشمی آهنگری پس از راهیابی به فینال ماده 400 متر در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: باتوجه به بالا بودن سطح رقابت در دوی 400 متر من و زمانی(نمایندگان ایران در این ماده) کار سختی پیش رو داریم اما تلاش می کنیم تا در فینال به مراتب بهتر از دور مقدماتی ظاهر شویم.

وی ادامه داد: با توجه به رقیبانی که در این ماده حضور دارند برای کسب مدال و رفتن روی سکو باید زمانی کمتر از 46 ثانیه را ثبت کنیم، که قطعا کار دشواری است، اما هر دوی ما تمام تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

آهنگری در خصوص عملکرد خودش در این مسابقات گفت: با توجه به اینکه تمرینات ما در تهران به گونه ای بود که عصر ها تمرین داشتیم و به بهترین زمان آمادگی می رسیدیم و رقابت های مقدماتی صبح برگزار شد، فکرمی کنم بتوانیم در فینال 400 متر که عصر امروز برگزار می شود عملکرد بهتری داشته باشیم.

سجاد هاشمی آهنگری و مهدی زمانی دو نماینده کشورمان دردو 400 متر هستند که صبح امروز با حضور در دور مقدماتی به فینال این ماده راه پیدا کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز