خبرگزاری کار ایران

برانکو دست به کار شد؛

اعلام لیست خرید و بازیکنان مازاد پرسپولیس/نژادفلاح مامور مذاکره شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۴۳۵

برانکو ایوانکوویچ فهرست بازیکنان جدید و نفرات مازاد پرسپولیس را در اختیار مسئولان باشگاه قرار داده تا مذاکرات لازم برای بستن تیم در فصل آینده آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو پیش از ترک تهران فهرست خرید و بازیکنان مازاد پرسپولیس را در اختیار نژادفلاح قائم مقام باشگاه قرارداد تا از هفته آینده وی برای بستن تیم مورد نظر اقدام کند تا پس از تکمیل نفرات، تمرینات پرسپولیس آغاز شود. 

در دو جلسه اخیر نژاد فلاح با نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و مسئول اداره دو باشگاه سرخابی، برنامه های فصل بعد پرسپولیس به وی ارائه شده که در آن یک اردوی آماده سازی خارج از کشور در کرواسی یا اسلوونی پیش بینی شده است. 

در این جلسه همچنین مذاکرات لازم برای جذب بازیکنان جدید پرسپولیس انجام شد و معاون وزیر قول مساعد داد در صورت تامین اعتبارات لازم هفته آینده منابع مورد نیاز برای جذب بازیکنان جدید در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر شنیده می شود قرار است مذاکره مسئولان پرسپولیس با بازیکنان جدید در فضایی خارج از باشگاه صورت بگیرد تا درصورت توافق نهایی، بازیکنان برای عقد قرارداد در محل باشگاه حاضر شوند.

از پیام صادقیان، گابریل، تادئو ، مهدیجعفرپور، مبین میردورقی، خانزاده، افشین اسماعیل زاده، مهدی دغاغله، رضا نوروزی و ... به عنوان لیست مازاد پرسپولیس نام برده می شود. 

همچنین گفته می شود سیدجلال حسینی، علیرضاعزتی، کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان، کاوه رضایی ، کریم انصاریفرد و یک دروازه بان سرشناس در لیست خرید سرخپوشان قرار دارند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز