خبرگزاری کار ایران

درخواست لیبروی تیم والیبال از مردم

ظریف: برای تیم ملی انرژی مثبت بفرستید

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۵۲۰

لیبروی تیم ملی والیبال معتقد است تیم کشورمان برای ادامه لیگ جهانی نیاز به انرژی مثبت مردم دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف در باره شرایط تیم ملی والیبال قبل از مسابقه با لهستان گفت: سفر طولانی، خسته کننده و ۱۸ ساعته از آمریکا به لهستان داشتیم و به رغم گذشت یک روز هنوز از نظر جغرافیایی و زمانی با لهستان هماهنگ نشدیم.

وی با بیان اینکه دیشب ساعت ۱۱ خوابیدم اما 3 و نیم بیدار شدم و دیگر نتوانستم بخوابم، گفت: تا مشکلات اختلاف ساعت با آمریکا برطرف نشود، تیم به شرایط ایده آل نمی رسد. البته چهارشنبه دو تمرین داشتیم که صبح وزنه و عصر تمرین توپی بود.

لیبروی تیم ملی والیبال در باره شرایط مسابقه با لهستان گفت:‌ شرایط تیم ملی والیبال لهستان نیاز به گفتن ندارد، همه علاقه مندان به والیبال می دانند که این کشور چه جایگاهی در والیبال جهان دارد و قهرمان جهان در سال گذشته هم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی مطالب شبکه های اجتماعی در باره دو شکست تیم ایران برابر آمریکا گفت: مردم به درستی می دانند که رقابت های تیم ایران امسال چقدر سخت است. 3 قدرت برتر والیبال جهان همگروه ایران هستند. آمریکا قهرمان لیگ جهانی، روسیه قهرمان المپیک و لهستان قهرمان جهان، بنابر این تیم ایران برای نتیجه گرفتن زمان نیاز دارد تا نتیجه بگیریم. مهم این است که بازیکنان تلاش خود را می کنند.

ظریف با یادآوری نتایج سال گذشته ایران در لیگ جهانی گفت: سال گذشته نیز در بازی های خارج از خانه به ایتالیا و لهستان باختیم و تنها از برزیل یک برد سه امتیازی و یک شکست سه بر دو به دست آوردیم و چهار امتیاز کسب کردیم.

وی تاکید کرد: رقابت با قدرت های والیبال جهان خیلی سخت است اما تیم ملی والیبال تمام تلاش خود را برای آوردن شادی به خانه های ایرانیان خواهد کرد. مردم هم انرژی مثبت برای بازیکنان تیم ایران بفرستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز